firmafeedback.dk

ab in den urlaub anmeldelser

Gennemgående positive temaer i kommentarer om ab in den urlaub

Let at navigere og overskueligt website

Mange af kommentarerne nævner, at websitet er let at bruge og overskueligt. Det giver brugerne mulighed for at sidde i ro og mag og se forskellige rejser, inden de træffer den endelige beslutning. Derudover nævnes det, at det er praktisk at få en e-mail med information om rejsen øjeblikkeligt.

God kommunikation og kundeservice

Flere kommentarer roser ab in den urlaubs kommunikation og kundeservice. Der er mulighed for at kontakte dem både via telefon og e-mail, selvom nogle brugere ikke har benyttet sig af telefonkontakten. Derudover nævnes det, at kundeservicen er god, og at de er hjælpsomme med at løse problemer eller besvare spørgsmål.

Positive oplevelser med rejser og hoteller

Mange kommentarer angiver positive oplevelser med rejser og hoteller, som er blevet booket gennem ab in den urlaub. Brugere nævner både god service, fantastiske hoteller og nem kommunikation. Derudover er der flere, der anbefaler at bestille ture i forvejen, enten gennem Get your guide eller på destinationen.

Let og hurtig bookingproces

En række kommentarer fremhæver den lette og hurtige bookingproces hos ab in den urlaub. Brugere nævner, at det er nemt at finde rundt og finde det, man leder efter. Derudover nævnes det, at der er mange gode rabatter tilgængelige.

Positive oplevelser med ansatte og service

Nogle brugere skriver om positive oplevelser med ansatte hos ab in den urlaub. Der fremhæves især en medarbejder ved navn Manuela-Diana Chiorlise, der ydede fantastisk service og var meget tålmodig. Desuden nævnes det, at medarbejdere har hjulpet med at løse problemer og svare på spørgsmål.

Som det kan ses, er der gennemgående temaer af positiv karakter i kommentarerne om ab in den urlaub. Nogle af de positive aspekter inkluderer et let og overskueligt website, god kommunikation og kundeservice, positive oplevelser med rejser og hoteller, en let og hurtig bookingproces og positive oplevelser med ansatte og service.

Negative kommentarer om ab in den urlaub

I commentarerne om virksomheden ab in den urlaub er der flere gennemgående temaer, hvoraf mange er negative. Disse temaer kan give en indsigt i virksomhedens udfordringer og kundetilfredshed. Her er nogle af de mest fremtrædende temaer:

Dårlig kundeservice og manglende kommunikation

Flere kommentarer nævner en dårlig oplevelse med ab in den urlaubs kundeservice. Dette inkluderer manglende svar på telefonopkald og e-mails samt generelt dårlig kommunikation. Flere kunder føler sig ignorerede eller ikke taget seriøst af virksomheden.

Fejl i bestillinger og manglende mulighed for ændringer

En anden udbredt klage handler om fejl i bestillinger. Flere kommentarer beskriver, hvordan de har fået bestilt og betalt for en forkert rejse og ikke har haft mulighed for at ændre det. Kundeservice har ikke været til hjælp i disse tilfælde, og nogle kunder har været tvunget til at beholde en rejse, de ikke ønsker.

Misleading eller manglende rabatkuponer

Nogle kommentarer nævner, at ab in den urlaub reklamerer med rabatkuponer, men ikke lever op til deres løfter om tilbagebetaling. Kundens oplevelse har været, at rabatkuponen ikke er blevet givet eller at tilbagebetalingen er blevet forsinket i lang tid. Dette har resulteret i mistet tillid til virksomheden og mistet penge for kunderne.

Dårlig oplevelse med hotel og manglende hjælp

Endelig nævner flere kommentarer en dårlig oplevelse med det bookede hotel samt manglende hjælp fra ab in den urlaub. Dette omfatter dårlig mad, beskidte forhold og manglende kommunikation med hotellet. Kundenservice har ikke formået at løse disse problemer, og kunderne føler sig ikke støttet af virksomheden.

Det er vigtigt at bemærke, at ikke alle kommentarer er negative. Nogle kunder har haft en god oplevelse med ab in den urlaub og har ros til overs for virksomhedens website, bookingprocessen og rejseudvalget. Dog er der en betydelig del af kommentarerne, der udtrykker utilfredshed og frustration med forskellige aspekter af virksomheden.

ab in den urlaub – Virksomheden og kommentarer fra kunder

ab in den urlaub er en populær tysk online rejsebureau, der tilbyder et bredt udvalg af rejser til billige priser. Virksomheden har været aktiv i mange år og er kendt for sin brugervenlige hjemmeside og gode tilbud. Vi har indsamlet en række kommentarer fra kunder, der har erfaring med ab in den urlaub, for at give dig et dybere indblik i virksomhedens omdømme og kundeservice.

Positive kommentarer fra kunder

  • Det er meget let at overskue websitet. Man kan sidde i ro og mag og se forskellige rejser, inden man tager den endelige beslutning. Det er også fint at vi straks får e-mail om rejsen. Endelig kan I også kontaktes pr. telefon, hvilket vi dog ikke har benyttet os af.
  • Alt klappede perfekt, som man siger på tysk. Booking, rejsedokumenter osv. Vi blev hentet i lufthavnen af en hel bus, selvom vi kun var to. Hotellet var fantastisk som forventet. Kommunikationen med rejsebureauet var upåklagelig. Kan anbefales.
  • Super god måde at finde en rejse på. Opfylder alle vores krav og let at finde rundt i. Og mange gode rabatter 👍👍👌👌
  • Jeg prøvede at bestille ved ab-in-den-urlaub på telefon. Jeg fik en helt fantastisk service fra Manuela-Diana Chiorlise. Hun havde en fantastisk tålmodighed, da vi skulle have alle oplysningerne korrekt i systemet. Jeg kan kun, efter min oplevelse med Manuela, anbefale ab-in-den-urlaub
  • Min datter og hendes veninde (begge 18) bestilte en all-inclusive rejse gennem ab-in-den-urlaub.de (AIDU). Ingen problemer overhovedet. Vi havde spørgsmål angående afhentning af billetter i Hamburg Lufthavn og fik svar fra AIDU inden for få timer. Pigerne havde problemer med kontakt til rejselederen i Tyrkiet, AIDU løste dem for dem, også her i løbet af få timer. Vi kan kun anbefale ab-in-den-urlaub.de
  • Super service, kunne ikke være bedre. Vi har brugt dem igennem mange år efterhånden, og de har altid levet fuld ud op til forventningerne. Bedste hilsner fra Danmark/Anette

Negative kommentarer fra kunder

  • Meget dårlig oplevelse. Havde booket en rejse, som inden for en halv time blev afbestilt. Derefter blev en ny rejse bestilt og betalt. Der skete det, at ab in den urlab slettede den forkerte, og nu hænger vi på den første, som ikke er til at lave om. Der er ingen hjælp at hente i deres kundeservice.
  • Vi har lige været en uge i Tyrkiet på Hotel Armir Palace. Var en forfærdelig ferie. Dårlig mad, møgbeskidt og overhovedet ikke egnet til turister. Umuligt at kommunikere med hotellet, hverken på tysk eller engelsk.
  • De er serviceorienterede indtil de har fået deres penge, så er de ligeglade med dig. Jeg både forsøgte at ringe til dem fra feriestedet, nummeret var ikke tilgængeligt. Skrev også mails. Ingen reaktion. Da jeg skrev en tredje gang, fik jeg en mail om at man pt ikke kunne skrive til den mail De selv havde oplyst. De er fuldstændig ligeglade med dig når først du har betalt. Så aldrig mere abindenurlaub.
  • ALDRIG i mit liv er jeg blevet behandlet så dårligt! Vi spørger efter et tilbud og vil se rejsen på skrift INDEN vi godkender. Så har medarbejderen lavet det som en ordre!! Vi står nu med en rejse vi slet ikke ønsker. Vi må hverken gøre den længere eller ændre den eller slette den. I skal skamme jer!
  • Jeg har i maj 2018 været inde og kigge på en rejse på deres hjemmeside, derefter er jeg blevet snydt, og de har booket en rejse som jeg aldrig har betalt for eller anvendt! Nu har jeg modtaget et vanvittigt beløb jeg skal betale samt at de har sat mig i inkasso. Jeg anmelder dem til politiet for fup og starter en sag mod dem sammen med min advokat. Det eneste jeg gjorde var at gå ind og kigge og finde ud af hvor meget rabat jeg kunne få med deres rabatkupon. ALDRIG BRUG DERES RABATKUPON. Det er fup det hele! Virkelig dårligt rejsebureau! De svarer aldrig tilbage på deres mails, de kan ikke tale over telefonen og gør alt for at lave de fupnumre på mennesker! PAS PÅ.
  • De laver fejl! Svarer ikke på mails eller telefonopkald!! Gør dig selv en tjeneste og bestil ikke herfra.
  • Efter mere end 3 måneder er der stadig ingen tilbagebetaling ifm. rabatkupon til trods for henvendelser via hemmelig kontaktformular på Ab-in-den-Urlaub.des hjemmeside (loginområde) med email retur om accept af tilgodehavendet og henvendelser via deres facebookside. På facebook er beskeden at man gerne vil hjælpe, men desværre kan ingen konkret tilbagebetalingsdato angives, og man fortsætter: Historisk set er alle berettigede rabatkuponer udbetalt, hvilket også definitivt – til trods for forsinkelser – vil ske hos mig… Jeg håber naturligvis det bedste, men det er bestemt ikke rart at blive holdt uvidende hen på denne måde når man selv lever op til sine aftaler. Jeg opfordrer til at alle kunder (du) bestiller rejsen (endnu billigere) hos den konkrete rejsearrangør (som tydeligt fremgår når man finder en rejse på Ab-in-den-Urlaub.de)
  • Havde bestilt en rejse og fået bekræftelse, men de kunne alligevel ikke sælge rejsen.
  • I december valgte vi at tage en ferie via Ab-in-den-Urlaub.de da vi havde fået en voucher på 100€. Et par timer efter min bestilling fandt jeg ud af at rejsen kunne købes 2500kr billigere på rejsearrangørens egen hjemmeside – Ab-in-den-Urlaub.de formidler kun rejserne… Da vi ikke modtog tilbagebetalingen af de lovede 100€ på det lovede tidspunkt, 30 dage efter afrejsen, dykkede jeg lidt i firmaet på internettet… Det viste sig at der er lavet tyske fjernsynsudsendelser om dem og deres manglende udbetalinger af rabatkuponer… Jeg kan kun fraråde enhver fra at benytte Ab-in-den-Urlaub.de til rejsebestilling – ikke fordi rejserne fejler noget, men fordi firmaet ikke holder hvad de lover (ift. tilbagebetaling af rabatkoder) og ikke er til at få fat i, medmindre du tager dagen fri fra arbejde og kan vente i telefonen på ubestemt tid…

Som det fremgår af disse kommentarer, er der både positive og negative oplevelser med ab in den urlaub. Det er vigtigt at bemærke, at oplevelser kan variere, og at enkeltstående anmeldelser ikke nødvendigvis afspejler virksomhedens generelle service og kvalitet. Det anbefales altid at undersøge og sammenligne forskellige rejsebureauer, læse anmeldelser og kontakte virksomheder direkte for at få alle de nødvendige oplysninger, inden man foretager en rejsebooking.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan beskriver brugerne generelt deres oplevelser med virksomheden ab in den urlaub?

Brugerne har en blandet oplevelse med ab in den urlaub. Nogle beskriver det som let at navigere på hjemmesiden og sætter pris på muligheden for at se forskellige rejser, inden de træffer den endelige beslutning. Der er også ros for den hurtige e-mailbekræftelse af rejsen og muligheden for at kontakte virksomheden pr. telefon. Dog er der også negative oplevelser, hvor brugere klager over dårlig kundeservice, hvor de ikke kan få hjælp, og problemer med at ændre eller afbestille rejser.

Er der nogen, der har haft gode oplevelser med ab in den urlaub? Og hvis ja, hvad har de rost virksomheden for?

Ja, der er brugere, der har haft gode oplevelser med ab in den urlaub. De roser virksomheden for at have alt klappet perfekt i forhold til booking af rejsedokumenter og transport. Der er også ros til kommunikationen med rejsebureauet og det faktum, at papirerne var klar i receptionen på hotellet. Derudover roser nogle brugere, at det er nemt at finde og bestille en rejse gennem virksomheden samt de gode rabatter, der tilbydes.

Er der nogen, der har oplevet dårlig kundeservice eller problemer med at få hjælp fra ab in den urlaub?

Ja, der er brugere, der har oplevet dårlig kundeservice eller problemer med at få hjælp fra ab in den urlaub. Nogle klager over, at der ikke er nogen hjælp at hente i kundeservice, og at de ikke kan ændre eller afbestille deres rejser. Der er også brugere, der har forsøgt at kontakte virksomheden pr. telefon eller e-mail, men ikke har fået nogen reaktion eller svar.

Er der nogen, der har haft problemer med at kommunikere med ab in den urlaub under deres rejse?

Ja, der er brugere, der har haft problemer med at kommunikere med ab in den urlaub under deres rejse. Nogle brugere nævner, at de ikke har kunnet kommunikere med hotellet, hverken på tysk eller engelsk. Der er også problemer med kontakt til rejselederen i destinationen. Dog er der også brugere, der har fået løst deres problemer med kommunikation gennem ab in den urlaub.

Hvordan beskriver brugere bookingprocessen hos ab in den urlaub?

Brugere beskriver bookingprocessen hos ab in den urlaub som nem og overskuelig. De roser muligheden for at se alle detaljer om rejsen samt mange billeder af destinationen. Dog er der også en bruger, der nævner, at kundelogin kunne være bedre.

Er der nogen, der har haft dårlige oplevelser med hotellet, der blev booket gennem ab in den urlaub?

Ja, der er brugere, der har haft dårlige oplevelser med hotellet, der blev booket gennem ab in den urlaub. Nogle beskriver hotellet som dårligt, beskidt og uegnet til turister. Der er også klager over dårlig mad og manglende kommunikation med hotellet.

Er der nogen, der har modtaget god service fra ab in den urlaub på telefon?

Ja, der er en bruger, der beskriver god service fra ab in den urlaub på telefon. Brugeren nævner en medarbejder, Manuela-Diana Chiorlise, som havde fantastisk tålmodighed og hjalp med at korrigere alle oplysninger korrekt i systemet.

Er der nogen, der har haft problemer med betaling eller får regninger fra ab in den urlaub uden at have booket eller brugt en rejse?

Ja, der er brugere, der har oplevet problemer med betaling eller modtager regninger fra ab in den urlaub uden at have booket eller brugt en rejse. En bruger fortæller, at de blev snydt og havde modtaget et vanvittigt beløb, som de skal betale, samt at de er blevet sat i inkasso. Der er også nævnt en situation, hvor en rejse er blevet booket og bekræftet, men alligevel ikke kunne sælges af virksomheden.

Er der brugere, der har oplevet problemer med tilbagebetaling af rabatkuponer fra ab in den urlaub?

Ja, der er brugere, der har oplevet problemer med tilbagebetaling af rabatkuponer fra ab in den urlaub. Nogle brugere fortæller, at der stadig ikke er sket tilbagebetaling, selv efter mere end 3 måneder, og mange henvendelser er blevet sendt via forskellige kanaler. Der er også klager over manglende respons på mails og telefonopkald samt manglende konkret tilbagebetalingsdato fra virksomheden.

Hvad kan man gøre, hvis man har problemer med ab in den urlaub?

Hvis man har problemer med ab in den urlaub, kan det være en god idé at kontakte virksomheden via deres kontaktside eller bruge blogportaler, der kan hjælpe med at få en tilbagebetaling. Det kan også være en idé at undersøge den konkrete rejsearrangør og besøge deres hjemmeside for at få en billigere rejse udenom ab in den urlaub. Det anbefales også at være opmærksom på virksomhedens omdømme og undersøge dem på internettet, før man foretager en booking.

Andre anmeldte virksomheder: damborg.dkPiccolo PizzaMiss Mary of SwedenDaekLeader.dkLegbilligtHiperBravoflye-conomic regnskabsprogramCOAX CopenhagenGoenergiMaanestenBuffetbussenNordic Hair ConceptCewe.dkHOHDESecretlabDk GrandadoGeekbuyingIdeshoppenDerma SpaceFunideliaMargrethe Klinikkenwww.flybillet.dkLammeuldStreetkickzCapio PrivathospitalUlfborggaestgivergaardnShiftLisbeths KøreskoleSprodAutocentralenStrømNopaincreamLemvig IndkøbsforeningBrandshop.dkMrvegasGodMail.dkPersiske RestaurantOnline ModeAalborg BibliotekerneHB-CareGINKASSENSHEINJagtbutikkenjem & fixZanzionLinhardt AutoAlkaKolding Mc Jettime A/S