Montra Hotels anmeldelser
Tematiske klager over Montra Hotels
Service og betjening
Flere anmeldelser påpeger utilfredshed med servicen og betjeningen på Montra Hotels. Nogle oplevede personalet som uvenligt og uprofessionelt. Der blev rapporteret om manglende opmærksomhed, utilstrækkelig serveringstid og dårlig kommunikation. Mange gæster følte sig overset og havde kvaler med at få deres behov opfyldt.
Mad og restaurantoplevelse
En anden gennemgående negativ kommentar handlede om mad og restaurantoplevelsen. Flere gæster rapporterede om dårligt tilberedt mad, manglende smag og kedelige retter. Nogle måtte vente længe på servering og oplevede mangel på valgmuligheder på menukortet. Der blev også nævnt problemer med kvaliteten af fødevarer, herunder fisk og grøntsager
Renlighed og vedligeholdelse
Nogle gæster bemærkede manglende vedligeholdelse af værelserne, herunder gammelt møblement og lugt af støv. Der blev også rapporteret om manglende rengøring og dårlig hygiejne, såsom beskidte badeværelser og pletter på tæpper. Disse problemer påvirkede oplevelsen negativt og gav et generelt indtryk af manglende opmærksomhed på detaljer.
Pris og værdi for pengene
En del anmeldelser klagede over priserne og værdien for pengene ved opholdet på Montra Hotels. Flere gæster følte, at de betalte for meget i forhold til den oplevelse, de fik. Nogle mente, at priserne var urimelige i forhold til den dårlige service og kvalitet af mad og værelser.< /p>
Rum og støjniveau
En anden udbredt klage handlede om støjniveauet på hotellet. Flere gæster oplevede støjgener fra andre gæster og dårlig lydisolering af værelserne. Dette gjorde det svært at få en god nattesøvn og kunne være en generende faktor under opholdet på Montra Hotels.
Disse gennemgående temaer i anmeldelserne giver et indblik i de udfordringer og problemer, som nogle gæster har stødt på under deres ophold på Montra Hotels. Selvom nogle anmeldelser også nævner positive aspekter af oplevelsen, er det vigtigt at adressere de klager og bekymringer, der er blevet fremsat af nogle gæster for at forbedre kvaliteten af tjenesteydelsen og opretholde et godt omdømme.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan har folk oplevet bryllupsservicen på Montra Hotels?
Hvad er anmeldelserne om morgenmad på Montra Hotels?
Hvad er deres indtryk af værelserne på Montra Hotels?
Hvordan har folk vurderet personalet på Montra Hotels?
Hvad er anmeldelserne om kvaliteten af maden på Montra Hotels?
Hvad er gæsternes indtryk af aktivitetsmulighederne på Montra Hotels?
Hvad er folkemeningen om Montra Hotels i forhold til beliggenhed?
Hvad er anmeldelserne om rengøringen på Montra Hotels?
Hvad er oplevelsen med værdien for pengene på Montra Hotels?
Hvad er anmeldelserne om Montra Hotels arrangementer og fester?
Andre anmeldte virksomheder: Valbyfysioterapi • Findbank.dk • Frank • Frøs Sparekasse • POWER – Esbjerg • Børneloppen • Aquaspeed • Til De-smaa • The Burger Concept • Karma Sushi • Dinero – Regnskabsprogram • Slikworld • 2blind2c • Pegasus Airlines • SwipBox • Ekstra Bladet • Sneakerzone • Fest Diner • POWER • Jysk Rejsebureau • Epiq • Sneglehuset • Vinoble / Østjysk Vinforsyning • IpFix • Slots Bowl & Restaurant Møntporten • Stenlillelægerne • Kraft Biler • Av-Cables.dk • Winetribe • Terrasse Cafeen • Velkommen • Spreadshirt Danmark • Tandkunsten ApS • Dancovershop • Naturesfinest • Alektumgroup • Lightshop • Spies • refurbed • Djurs Sommerland • AUTO1.com • Hobroautogenbrug • Kjaersfeldt Permanent Makeup • Sportamore • EZ Biler • parfumdreams