Radissonblu anmeldelser
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan var oplevelsen med at vente på hjælp ved ankomst på Radisson Blu Lund?
Ifølge en kommentar var oplevelsen ærgerlig, da gæsterne blev bedt om at vente på hjælp i 18 minutter efter ankomst og fik at vide, at de måtte sætte sig ned og vente, selvom de kun havde booket et standardværelse. Dette førte til en dårlig start på opholdet.
Hvordan var oplevelsen med morgenmadsbuffeten på Radisson Blu Lund?
Ifølge en kommentar var oplevelsen skuffende med morgenmadsbuffeten. Der var beskrivelser af logistikproblemer og mangel på personale, hvilket resulterede i lange køer og manglende genopfyldning af mad og drikkevarer. Der blev også nævnt manglende professionel styring af køkkenet.
Hvordan var oplevelsen med personalet på Radisson Blu Århus?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med personalet på Radisson Blu Århus virkelig god. Personalet blev beskrevet som søde og imødekommende, og de fik fem stjerner for deres service. Der blev dog også nævnt savnet af muligheden for at købe en drink efter kl. 23.00 og den lange kø til morgenmadsbuffeten.
Hvordan var oplevelsen med maden ved et firmaarrangement på Radisson Blu Århus?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med maden ved et firmaarrangement på Radisson Blu Århus ikke god. Der blev beskrevet en ok forret, men en kold hovedret med købt færdiglavet bearnaise og en dessert, der ikke var tilfredsstillende. Kommentaren nævnte også manglende kompetence hos tjenerne.
Hvordan var oplevelsen med kundeservice og hjælp fra receptionisten på Radisson Blu Århus?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med kundeservice og hjælp fra receptionisten på Radisson Blu Århus rigtig god. Kommentaren roste receptionisten Tanja for at hjælpe med at finde en glemt pose med tøj på hotelværelset og for at veje posen og sende målene til gæsten for at kunne sende den tilbage. Der blev fremhævet denne virkelig gode service.
Hvordan var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Århus?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Århus rigtig god. Værelset blev beskrevet som rent og pænt med en god størrelse, og der var ros til betjeningen og det store udvalg af lækker morgenmadsbuffet. Kommentaren nævnte også den centrale beliggenhed, der gjorde det nemt at komme rundt i byen.
Hvordan var oplevelsen med værelset og rengøringen på Radisson Blu Lund?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med værelset og rengøringen på Radisson Blu Lund ikke god. Værelset blev beskrevet som trist og slidt, med ingenting på væggene, kedelige gardiner og en plastiksofa. Der blev også nævnt pletter på tæppet og diverse steder på badeværelset samt en mangel på minibar. Kommentaren roste dog rengøringspersonalet og personalet i receptionen for at være søde og imødekommende.
Hvordan var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Århus ifølge en anden kommentar?
Ifølge en anden kommentar var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Århus rigtig god. Kommentaren nævnte et rent og pænt værelse, en god morgenmadsbuffet med et stort udvalg og en super god betjening. Der blev også fremhævet den centrale beliggenhed, der gjorde det nemt at udforske byen.
Hvordan var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Royal Hotel i København ifølge en kommentar?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Royal Hotel i København ikke god. Kommentaren nævnte et værelse med en god udsigt, men også den dårlige service fra personalet, der kom med arrogante svar og mangel på evne til at løse problemer som støjgener og manglende information om parkering. Der blev også kritiseret manglen på information på hotellets hjemmeside.
Hvordan var oplevelsen med hotellet og personalet i Sydfrankrig ifølge en kommentar?
Ifølge en kommentar var oplevelsen med hotellet og personalet i Sydfrankrig dårlig. Kommentaren beskrev uhøfligt personale ved poolen og langsom og ufleksibel betjening i receptionen. Der blev anbefalet at finde et andet hotel i Nice.
Hvordan var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Århus ifølge endnu en kommentar?
Ifølge endnu en kommentar var oplevelsen med værelset og betjeningen på Radisson Blu Århus ikke god. Kommentaren nævnte et værelse, der ikke levede op til forventningerne med manglende faciliteter som badekar, minibar og korrekt fjernbetjening til TV. Der blev også kritiseret dårlig information om parkering og uventede ekstraudgifter som depositum og parkering. Kommentaren udtrykte også skuffelse over manglende hjælp til afbestilling af opholdet på grund af sygdom og dårlig kundeservice.
Andre anmeldte virksomheder: Avci Media • Nordlyliving • Himex • Foto Factory • HMS Danmark • The Burger Concept • Egebjerg & Hansted Forsamlingshus • Timm Vladimirs Køkken • Klinik ZiiBa • Hotel Knudsens Gaard • Mackiespizza • Denti • Randers Volieren • BilkaToGo • Juliliving • Bambusa • Jeudan A/S • Next • bulk.com/uk • T-8 • Gorenje • Luisaviaroma.com • TNS-Transport • Evida • Unibet • WOW air • dao • Galaxylight • Dealheaven • ZARA • Strandhotel Røsnæs • Woman • Kaiser Sport & Ortopædi • Pluto TV • Modehus • Capida.dk • Kviknet • Wonderbloom Denmark • Wooltimo • Gul Strøm • A View • CarPeople – Guderup Auto ApS • Nfinity Beauty • RODEO • Maulbiler