Rumors anmeldelser
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan beskriver kunderne deres oplevelser med virksomheden Rumors?
Kunderne beskriver deres oplevelser med Rumors som skuffende, uprofessionelle og negativt præget. De nævner problemer med personalets behandling af gæster, dårlig musik, lang ventetid og mangel på overholdelse af aftaler.
Hvad er de mest almindelige klager fra kunder om Rumors?
De mest almindelige klager fra kunder om Rumors inkluderer dårlig service, magtfordrejning og diskrimination fra dørmændene, problemer med billetreservationer og bordbestillinger, og mangel på overholdelse af reklameret underholdning og tilbud.
Hvordan beskriver kunderne deres interaktioner med personalet hos Rumors?
Kunderne beskriver deres interaktioner med personalet hos Rumors som uprofessionelle og respektløse. De nævner manglende opmærksomhed på gæsternes velbefindende og fokus på at lave videoer og billeder af kunstnere i stedet for at sikre en god oplevelse for gæsterne.
Hvordan påvirker dørmændene hos Rumors kundernes oplevelse?
Dørmændene hos Rumors påvirker kundernes oplevelse negativt ved at være magtliderlige, voldsparate og diskriminerende. Kunderne nævner, at dørmændene opfører sig aggressivt og uretfærdigt, og de favoriserer visse gæster baseret på udseende eller flirt.
Hvad er kundernes holdning til prisniveauet hos Rumors?
Kundernes holdning til prisniveauet hos Rumors er negativ. De mener, at klubben er for dyr i forhold til den dårlige service og oplevelse, de får. Nogle nævner også, at de er blevet tvunget til at købe dyre flasker for at få adgang til klubben, selvom de allerede havde betalt for billetter eller reserveret bord.
Hvilke sikkerhedsmæssige problemer oplever kunderne hos Rumors?
Kunderne oplever forskellige sikkerhedsmæssige problemer hos Rumors. De nævner overfyldte toiletter, beskidte og ubrugelige faciliteter, manglende hygiejne og risikoen for skader som følge af kast med tunge flasker fra balkonen.
Hvordan har kunderne respondeneret på deres dårlige oplevelser hos Rumors?
Kunderne har reageret på deres dårlige oplevelser hos Rumors ved at dele deres historier og klager online. De har også forsøgt at kontakte ejere og personale, men oplevet manglende svar og manglende ansvarstagning. Nogle kunder har endda politianmeldt klubben.
Hvad synes kunderne om musikken og stemningen hos Rumors?
Kunderne er generelt skuffede over musikken og stemningen hos Rumors. De beskriver musikken som dårlig og høj – til tider så høj, at det er umuligt at føre en samtale. Nogle mener også, at stemningen er dårlig og mangler den festlige atmosfære, de havde forventet.
Hvordan påvirker ventetiden og køsystemet kundernes overordnede oplevelse hos Rumors?
Ventetiden og køsystemet hos Rumors påvirker kundernes overordnede oplevelse negativt. Kunderne klager over lang ventetid, kaotiske køer og manglende koordination. Nogle bliver afvist efter at have ventet i lang tid, mens andre bliver favoriseret og lukket ind uden ventetid.
Hvad er kundernes generelle indtryk af Rumors som virksomhed?
Kundernes generelle indtryk af Rumors som virksomhed er negativt. De beskriver det som uprofessionelt, dårligt ledet og manglende ansvarstagning. Mange føler sig snydt, diskrimineret og dårligt behandlet som kunder. De anbefaler ikke Rumors til andre og føler sig skuffede over deres oplevelser.
Andre anmeldte virksomheder: Danish Skin Care • Dollybird • Harald Nyborg A/S • Milfroom • Århus Charter • FCK Fanshop • Saxo Group • AOF Danmark • Køreskoler • MrBeef.dk • Nordisk Energy • Genbyg.dk • SOLFAKTOR • Rebuybaby • Frisør Lyhne • Plantepakken • Fruugo Danmark – Online markedsplads (DK) • Cafenoah • Sengetid • Rold Skov Cykel Shop • one.com • Atami • PayPerWash A/S • Homex • TAKE A BREAK Spa • IL MAKIAGE New York • Cosmo Laser • Trailergaarden-Gantrup • Mad & Kaffe • EGN (Netværk Danmark) • Fibia • Wellvita.dk • Din Bilpartner – Lystrup • EDC • GulvKanonen • Gorms Pizza CPH Airport • Steffs Place • QI Akupunktur • Tivoli Casino • Gunner Due Biler • Dk Iherb • mytrip.com • Pluto TV • D-Link • popcat.click • Lejeboligmægleren ApS • VinderCasino