Zoologisk Have København anmeldelser
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan har oplevelserne generelt været for folk i Zoologisk Have København?
Generelt set har de fleste haft positive oplevelser i Zoologisk Have København. Mange giver udtryk for, at de har haft fantastiske oplevelser og at det har været en fornøjelse at besøge haven. Der er også nævnt specifikke oplevelser som at klappe kænguruerne, og mange sætter pris på de forbedringer, der er sket i haven.
Hvad var den mest skuffende oplevelse, som en gæst havde med amurleoparderne i Zoologisk Have København?
En gæst havde en trist oplevelse ved at se amurleoparderne i haven. Leopardenes bure blev beskrevet som triste og som fangeskaber i stedet for indhegninger. Gæsten udtrykte bekymring for dyrenes velfærd og mener ikke, at de har tilstrækkelig plads og frihed. Dette gjorde både voksne og børn kede af det og opsatte spørgsmålstegn ved zoos evne til at tage sig ordentligt af dyrene. Der blev endda nævnt forslag om at overføre leoparderne til en anden zoo med bedre forhold.
Hvad var problemet med kvaliteten af bamserne, der blev solgt i Zoologisk Have København?
En besøgende købte bamser i zoologisk have og fandt ud af, at de havde to huller i sig. Dette blev opdaget, da de kom hjem samme dag, de blev købt. Denne oplevelse var skuffende for gæsten, da det forventes, at produkter, der sælges i zoologisk have, er af god kvalitet. Der blev også nævnt problemer med processen for at forny årskort, der blev beskrevet som tung og kompleks.
Hvordan har folk reageret på det store antal madboder og spisesteder i Zoologisk Have København?
Forskellige meninger blev udtrykt om det store antal madboder og spisesteder i Zoologisk Have København. Nogle gæster foretrak, at pladsen blev brugt til dyrene i stedet for madboder og mente, at det var en skam at bruge så meget plads på det. Andre nævnte, at maden på stederne ikke var af god kvalitet og beskrev det som typisk forlystelsespark-mad, der var under middel.
Hvordan har brugerne reageret på zoo-kort-systemet i Zoologisk Have København?
Mange brugere har udtrykt utilfredshed med zoo-kort-systemet i Zoologisk Have København. Flere bemærkede, at det var gammeldags og ineffektivt sammenlignet med systemer i andre forlystelsesparker i Danmark. Der blev nævnt udfordringer med automatisk fornyelse af kortene og kompleksiteten ved at oprette nye kort. Brugerne foreslog også at implementere et mere moderne system via en app for nem og hurtig tilføjelse af årskort.
Hvordan har de besøgendes oplevelser været med dyrene i Zoologisk Have København?
De besøgende har generelt haft positive oplevelser med dyrene i Zoologisk Have København. Flere nævnte, at dyrene så ud til at trives i haven og at der blev gjort meget for at berige og udfordre dem, selvom de er i fangeskab. Der blev udtrykt taknemmelighed over den indsats, der blev gjort for at tage sig af dyrene.
Hvilke problemer har folk haft med billetkøb og medlemskaber i Zoologisk Have København?
Flere besøgende nævnte problemer med billetkøb og medlemskaber i Zoologisk Have København. Der blev rapporteret om problemer med hjemmesiden, hvor købsprocessen ikke fungerede korrekt. Der var også udfordringer med at kontakte zoo via telefon eller mail for at løse problemer med medlemskaber. Nogle gæster blev frustrerede over den manglende respons og den dårlige service.
Hvordan har brugerne oplevet kundeservicen i Zoologisk Have København?
Brugerne har haft blandede oplevelser med kundeservicen i Zoologisk Have København. Nogle har haft positive oplevelser med søde og hjælpsomme medarbejdere, der hurtigt løste deres problemer. Andre har derimod oplevet dårlig service og manglende hjælp fra personalet. Der blev nævnt situationer, hvor kunderne blev behandlet uhøfligt eller ikke fik deres penge tilbage trods dokumentation for fejl.
Hvordan har brugerne oplevet Zoo-appen i Zoologisk Have København?
Brugerne har haft negative oplevelser med Zoo-appen i Zoologisk Have København. Appen blev beskrevet som ubrugelig og blev kritiseret for at mangle funktioner såsom oplysninger om medlemskabets udløb og mulighed for at opsige abonnement. Der blev også nævnt problemer med brug af medlemsnummer i stedet for e-mailadresse og manglende evne til at sende e-mails som lovet.
Hvordan oplevede gæsterne belægninger og priser i Zoologisk Have København?
Flere gæster har haft negative oplevelser med belægningerne og priserne i Zoologisk Have København. Der blev nævnt problemer som huller i belægninger, niveauforskelle og defekte brosten, hvilket gjorde det besværligt at bevæge sig rundt, især for kørestolsbrugere. Nogle gæster fandt priserne for snacks og forlystelser meget dyre og mente ikke, at det var rimeligt i forhold til kvaliteten.
Hvad er de mest almindelige klagepunkter om abonnementer og automatiske betalinger i Zoologisk Have København?
De mest almindelige klagepunkter om abonnementer og automatiske betalinger i Zoologisk Have København inkluderer problemer med at opsige abonnementer og få pengene refunderet rettidigt. Flere har oplevet, at deres abonnementer automatisk blev fornyet uden deres samtykke, eller at de ikke kunne få pengene tilbage, selvom de havde opsagt abonnementet i tide. Kundeservicen er også blevet kritiseret for manglende hjælp og utilstrækkelig respons på klager og indsigelser.
Andre anmeldte virksomheder: Hoka Tæpper & Gulve • Slikposen.dk • Mofibo • Sibelspizza • esmee.dk • SteamFoss ApS • Laubjergs Planteskole & Rosenhave • Butik Emsig • Foto Factory • Tietze • Støttestrømpen.dk • Cykelexperten.dk A/S MEGASTORE • Ginbutler • Djurslands Bank • Frøs Sparekasse • Beauty Brows • RODEO • Københavns Listefabrik • Rezet Sneaker Store • ALOHAS • Fruhyacint • Monalisa 2860 • akvariebutikken.dk • IDA • MyHeritage • Steigenberger Alsik Hotel & Spa • Sønderjysk Forsikring • STARK • Party • 24hshop.dk • Cafe Wilder • LilleLiv Hvidovre • Hobbydrivhuse • Super Dæk Service – Vejen • Herbalife • MV Polering A/S • ASWO ApS • Notino • IL MAKIAGE New York • Landcafe • Asfyn • FCK Fanshop • Swedbank • Heap • Kaiser Sport & Ortopædi – Brønshøj