firmafeedback.dk

Onsite Møbelservice ApS anmeldelser

Gennemgående positive kommentarer om Onsite Møbelservice ApS

Onsite Møbelservice ApS er en virksomhed, der specialiserer sig i reparationer og vedligeholdelse af møbler. Virksomheden kan prale af en imponerende liste af tilfredse kunder, der alle har rosende ord at sige om deres oplevelse med Onsite. Kommentarerne fra kunderne afspejler en dygtig og effektiv service, venligt personale og professionelt håndværk. Her er nogle af de gennemgående temaer, der går igen i de positive kommentarer:

Kyndig og effektiv service

Mange af kunderne fremhæver Onsites montører som kyndige og effektive. De er i stand til at løse udfordringer hurtigt og effektivt uden at gå på kompromis med kvaliteten af arbejdet. Montørerne er også venlige og imødekommende, hvilket ofte nævnes som en behagelig del af oplevelsen med Onsite.

Grundig briefing og god kommunikation

Kunderne roser også Onsites evne til at give en grundig briefing om, hvornår montørerne vil ankomme og udføre arbejdet. Den gode kommunikation fra virksomhedens side bliver værdsat, da det hjælper kunderne med at planlægge deres tid og sikrer, at der ikke er nogen overraskelser i forbindelse med servicebesøget.

Professionelt håndværk og gode resultater

Flere kunder fremhæver det professionelle håndværk, der bliver udført af Onsite. Uanset om det drejer sig om reparation af møbler eller vedligeholdelse, er kunderne tilfredse med det færdige resultat. Møbler bliver beskrevet som værende i endnu bedre stand efter reparationen, og Onsite får ros for at levere kvalitetsarbejde.

Gode råd om vedligeholdelse

En anden ting, der går igen i kommentarerne, er de gode råd om vedligeholdelse, som kunderne modtager fra Onsite. Kunderne får grundig og uddybende information om, hvordan de bedst kan vedligeholde deres møbler for at forlænge levetiden og holde dem i optimal stand. Disse råd bliver værdsat af kunderne.

Kompetente og venlige medarbejdere

Kommentarerne fra kunderne understreger også det personelelement i deres oplevelse med Onsite. Medarbejderne beskrives som kompetente, venlige og imødekommende. Kundenærvær bliver ofte nævnt, og mange føler sig både godt behandlet og taget seriøst af Onsites personale.

Samlet set er kommentarerne om Onsite Møbelservice ApS meget positive. Kunderne fremhæver den kyndige og effektive service, den gode kommunikation, det professionelle håndværk samt de kompetente og venlige medarbejdere. Disse faktorer bidrager alle til en meget tilfredsstillende oplevelse for kunderne, og mange af dem er parate til at anbefale virksomheden til andre. Onsites fokus på kundeservice og kvalitetsarbejde ser ud til at være en vindende kombination.

Gennemgående temaer i kommentarer om Onsite Møbelservice ApS

Onsite Møbelservice ApS har modtaget en række kommentarer fra kunder med både positive og negative oplevelser. Mens flertallet af kommentarerne er rosende og roser virksomheden for deres venlige og kompetente service, er der også nogle gennemgående temaer, der dukker op i de negative kommentarer.

Problemer med reparationer og fejlfinding

Mange af de negative kommentarer omhandler problemer med reparationer og fejlfinding. Flere kunder rapporterer, at deres møbler ikke blev ordentligt repareret eller at fejlen ikke blev udbedret, på trods af at de havde betalt for servicen. Nogle kunder nævner også utilfredshed med den tid, det tog for virksomheden at gennemføre reparationerne.

Manglende kommunikation

En anden gennemgående klage er manglende kommunikation fra Onsite Møbelservice. Flere kunder rapporterer, at de ikke blev informeret om forsinkelser eller ændringer i reparationstidspunkter. Der er også kommentarer om manglende svar på henvendelser og manglende opfølgning.

Dårlig kundeservice

Nogle kunder nævner en dårlig oplevelse med kundeservice hos Onsite Møbelservice. Dette inkluderer kommentarer om uhøflige og uprofessionelle medarbejdere samt manglende evne til at håndtere klager og problemer. Enkelte kunder oplevede også, at medarbejderne kom for sent eller slet ikke dukkede op til aftalte tidspunkter.

Uforståelige reparationssvar og manglende gennemsigtighed

Nogle kunder nævner frustration over uforståelige reparationssvar fra Onsite Møbelservice. Disse kunder rapporterer, at de ikke modtog tilstrækkelig information om, hvorfor en reparation ikke kunne udføres eller hvor lang tid det ville tage. Der er også kommentarer om manglende gennemsigtighed omkring priser og betingelser.

Mangler i arbejdskvaliteten

Enkelte kunder rapporterer om mangler i arbejdskvaliteten efter reparationerne. Dette inkluderer kommentarer om reparationer, der ikke var tilfredsstillende udført eller som forårsagede yderligere skade på møblerne. Nogle kunder nævner også problemer med mangel på materialer eller dele til reparationerne.

Konklusion

Mens flertallet af kommentarerne om Onsite Møbelservice ApS er positive, er der nogle gennemgående temaer i de negative kommentarer. Kundenævner problemer med reparationer og fejlfinding, manglende kommunikation, dårlig kundeservice, uforståelige reparationssvar og manglende gennemsigtighed samt mangler i arbejdskvaliteten. Disse punkter er vigtige at tage i betragtning, når man overvejer at benytte sig af Onsite Møbelservices ydelser.

Onsite Møbelservice ApS – En dybdegående anmeldelse

Introduktion

Onsite Møbelservice ApS er en møbelservicesvirksomhed med mange års erfaring i reparation og vedligeholdelse af møbler. Virksomheden har opnået en positiv omdømme blandt deres kunder, som er tilfredse med de tjenester og kundeservice, de modtager. Her er et udvalg af kommentarer fra folk, der har haft erfaring med Onsite Møbelservice:

Kundeanmeldelser

Meget venlig montør løste vores udfordring på Auping seng kyndigt, hurtigt og effektivt. En fornøjelse. – Anonym kunde

Hurtig svar på pris, afhentning og levering efter reparation. Fin og professionel service og arbejde. En særlig tak til Ib Sørensen. – Anonym kunde

Rigtig god briefing vedr. hvornår man kan forvente montør. Super god service, kan kun give dem mine bedste anbefalinger. – Anonym kunde

Vi har fået udbedret en fejl ved et bord som vi lige har købt. Bordet blev slebet og olieret, og det står nu endnu flottere end da vi fik det fra fabrikken. Så absolut kun rosende ord til Onsite. Vi fik ligeledes en grundig forklaring på vedligeholdelse og pasning af bordet. Bruger meget gerne Onsite igen. – Anonym kunde

Jeres dygtige og venlige medarbejder kom forbi i dag grundet fejl på ny sofa. Han tilså sofaen for derefter at udbedre fejlen samt viste og fortalte trin for trim fejlens grund samt hans arbejde. Kan ikke sætte en finger på andet end at jeg glemte at tilbyde ham kaffe. Så fem stjerner til jer og en til mig! – Anonym kunde

Har en gl stressless stol som ikke var så god at sidde i mere, men læder og andet er tip top, så havde svært ved bare at smide den ud. Ringede til Onsite, som sendte en dygtig, dygtig mand, som skilte stolen ad, lagde et ekstra indlæg i, han vidste lige hvordan det sku gøres, og nu er min stol så god at sidde i. Kan varmt anbefale Onsite. – Anonym kunde

Rigtig god service af kompetente medarbejdere. Jeg er meget tilfreds med udførelsen af arbejdet og de gode råd jeg har fået om vedligeholdelse af mit spisebord. – Anonym kunde

Ib var forbi os for at fikse hovedgærdet på vores nye seng, der var blevet samlet forkert af nogle andre vi har betalt for at samle hele sengen. Han opdagede i den forbindelse, at sengen også var samlet forkert andre steder, og blev derfor og fiksede dette også, selvom det var efter fyraften. Det vil vi kalde god service! – Anonym kunde

Jeg havde bestilt et bord fra Skovby, hvor bordpladen desværre blev ødelagt efter levering. Efter at have kontaktet forhandler og Skovby, fik jeg anbefalet Onsite møbelfirma. Det var også fint nok tænkte jeg. Dog efter jeg sendte billeder og dokumentation for hvad skaden var og hvordan den så ud, gik der ikke længe før jeg fik af vide, at det ikke kunne laves. Jeg skulle lede længe efter en uddybende forklaring. Men det kunne de altså ikke ordne. Nå, tilbage til Skovby, der så kontakter Onsite, og pludselig, vupti, så kan det godt lade sig gøre alligevel. Nå, der kommer en pris samt betingelser, hvilket jeg takker ja til uden yderligere informationer. Jeg sender penge, og får af vide halvanden måned senere, at mit bord nu vil være klar til at blive repareret, dog først en måned senere… hmm nå… Når det så er sagt, så blev bordet orndet, og der var ingen komplikationer udover dette. Men 2.5 måneds ventetid på en bordplade, og en knap så vellykket mailsamtale, det giver 3 stjerner. – Anonym kunde

Vi har netop ved Kollund Møbler haft besøg af Onsite Møbelservice og sikke en god oplevelse! Det er dejligt med fagfolk der ved hvad de har i hænderne og gør et så fint stykke arbejde. Det var nødvendigt med en udbedring i et møbel i vores udstilling og det blev på fornem vis ordnet, hurtigt og effektivt. – Anonym kunde

Absolut 5 stjerners kundeservice. Vi har købt en seng, som havde en fabriksfejl. Der kom 2 søde og rare folk ud som fik ordnet det. Men fik desværre ødelagt noget andet. Det var på ingen måde, pga ligegyldighed eller sjusk. Bare et hændeligt uheld. Men der er slet ingen problemer. Der er bestilt nyt til mig, som kommer med posten. Et helt igennem troværdigt firma, som holder hvad de lover. Kundeservice helt i top. Kun rosende ord fra mig. – Anonym kunde

Onsite kommer ud til os og skal lave 2 sofaer som er faldet sammen i sædet. Det eneste de laver er den ene og dog. De sætter granulat op i bunden mellem bund tæppet og fjedre. Sikke da noget klamhuggeri de får lavet. Da jeg ikke synes at det bliver bedre, når jeg sidder i sofaen, tager han det ud igen. Så sofaerne bliver ikke repareret. Han siger det er den måde han kan lave det. Men det er sgu noget man selv kan gøre efter mange års brug og ikke på en sofa der er 14 mdr gammel. Den skal da laves rigtig. Kunne man give 0 stjerner så havde i fået det, da det er noget være klamhuggeri i udfører. – Anonym kunde

Vi er meget tilfredse med vores møbel reparation. Vi fik et opkald 30 minutter før Onsite montør (Ib) var hos os, hvilket vi også havde fået en sms på. Armlænet på vores sofa var gået i stykker og Ib fik skilt armlænet fra det resterende af sofaen. Ib fik sat en kæmpe træklods ind på skaden og fik samtidig limet og skruet det hele sammen. Hans tilgang var meget professionel og samtidig var han også meget service-minded. Vi er glade for det færdige resultat, som Ib havde lavet på vores armlæn. Sofaen fremstår som ny igen. Kan varmt anbefales! – Anonym kunde

Vi havde en revne i syningen på vore meget fine Rolf Benz sofa. Reparationen blev udført med stor professionalisme og godt håndværk. Vi er yderst godt tilfredse med operationen. – Anonym kunde

Fik besøg af en Onsite tekniker i forbindelse med en reklamation på min sofa. Super flink og meget dygtig mand. Vores sofa er blevet fikset og vi er fuldt ud tilfreds. – Anonym kunde

Onsite kørte forleden ud til os i forbindelse med en reklamationssag mod et andet firma. Vores sofa var knækket i chaiselongen, og det andet firma sagde det var brugsbetinget. Onsite fik hurtigt lukket denne påstand da de fik åbnet op for vores sofa, og så at den var knækket i den bærende del pga en knast. De lavede hurtigt vores sofa, og forsikrede os om at vi ikke var “de skyldige”, samt svarede på alle vores spørgsmål. Super professionelt firma, som vi klart vil tage kontakt til, hvis der skulle være andet der skulle laves. – Anonym kunde

Havde besøg af Ib fra Onsite, som var absolut professionel og enormt serviceminded og kundeorienteret. Han fiksede vores knækkede armlæn på vores sofa og det holder og ser skidegodt ud. Klart en anbefaling her fra. – Anonym kunde

Vi havde besøg af Martin Onsite og det var ikke en god oplevelse. Det hele virkede meget uprofessionelt, og han kom ikke til aftalt tid. Sofaen der knirkede, knirker stadigvæk. – Anonym kunde

Fantastisk service! Jeg havde besøg af Martin fra Onsite, da vores nye sofa fra Møbelkompaniet knirkede. Martin fandt hurtigt frem til problemet og løste det. Han satte tid af til at give mig gode råd og vejledning til hvordan jeg kunne vedligeholde min sofa. Martin var meget imødekommende og serviceminded. – Anonym kunde

Besøg til ældre Klint sofa med knækket fjeder. Høflig og god betjening i privat øjemed da sofaen var ud over garanti. Tak til Onsite for hjælpen, ringer gerne igen ved møbelproblemer. – Anonym kunde

Læderstol købt hos Max Jessen Terndrup under et år gammel. Syning sprunget. Onsite Møbelservice kom og lavede en reparation, som efterfølgende ikke kan ses – flot arbejde – meget behagelig reparator – fin service. – Anonym kunde

Havde en garantisag, på en seng der skulle have skiftet en motor, fra Nordic Dream. Det var Onsite Møbelservice der kom og skiftede motoren, sammen med en stang der også var knækket. Flink og rar mand, samtidigt med at det gik hurtigt, så det var en fornøjelse. – Anonym kunde

Super god service. Fra første mail med Mette på kontoret og til reparationen blev udført var alle super professionelle. Hurtig svar på spørgsmål, de kom til aftalt tid, prisen var fast. Montøren ringede og var så høflig og dygtig. Jeg er ovenud tilfreds. Største anbefaling fra mig. – Anonym kunde

Havde i dag besøg af Martin fra Onsite Møbelservice. Det var en utrolig positiv oplevelse, hvor man virkelig kunne se, at han havde styr på tingene. Så herfra kan jeg kun give min bedste anbefaling. – Anonym kunde

Højlig mand som kommer til tiden! Ib har samlet min seng. Det er blevet super godt. Han samlede den til perfektion! Min nye seng er fantastisk takket være Ib. Ib Ib Hurra! – Anonym kunde

Professionel hjælp til samling af nyindkøbt stol som voldte problemer da vi skulle samle den. Problemet blev løst. Så vi er super tilfredse. – Anonym kunde

Havde besøg af Ib fra Martin Onsite for at reparere og behandle en skade på et massivt træbord. Virkelig dygtig og venlig mand. Kan helt klart anbefales. – Anonym kunde

Helt fantastisk kundeservice. Kommer til tiden og ringer før de ankommer. Dejligt nærvær med kunderne og ikke bange for at tage et ekstra job. Alt i alt fremragende kundeservice. – Anonym kunde

Hyggeligt og omhyggeligt besøg. Min sofa blev fixet af en meget dygtig tekniker. Kan klart anbefales. – Anonym kunde

Hold nu op…. Det er den bedste service jeg har oplevet! Vi har købt en sofa i den gang Ide Møbler – nu ILVA. Vi oplevede, at puderne begyndte at kollapse der hvor vi sidder. Så gik jeg ind på deres website, og udfyldte deres reklamation formular, med fakturanummer og varenummer – super nemt. Klik send – 30 min. efter fik jeg først en SMS fra noget der hedder Martin Onsite om, at de vil komme 7 dage efter. ALTSÅ på min adresse!Lige efter fik jeg en mail fra ILVA med en bekræftelse på min reklamation. I dag kom Martin Onsite med en tekniker. Super kompetent møbelbygger, som skilte sofaen af – på stedet! Han gik sofaen efter og satte mere skum i, samlede den så igen, og hold nu op en forskel. Faktisk bedre end dengang vi fik sofaen. OG så koster det ikke noget. Jeg har aldrig haft så god en service! Tusind tak Martin Onsite. – Anonym kunde

Fantastisk og kompetent service. Hurtig respons på sagen. Behagelige mennesker at tale med og rigtig fin reparation af vores sofa. Kan klart anbefales. – Anonym kunde

God oplevelse. – Anonym kunde

Venlig og imødekommende. Overholdt alle aftaler og leverede helt som aftalt. – Anonym kunde

God service og dejlige munter mand, der var her. – Anonym kunde

Han hjalp med at sætte det hele på plads og få det bygget og var såå venlig. – Anonym kunde

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er navnet på virksomheden, der er tilbagekaldt af disse kommentarer?

Virksomheden er Onsite Møbelservice ApS.

Hvad er nogle af de positive kommentarer, der blev givet om Onsite Møbelservice ApS?

Nogle af de positive kommentarer inkluderer ros for venlige og kyndige montører, hurtig respons og levering af service, grundige forklaringer på reparationer, god kundeservice og professionelt arbejde samt gode resultater på møbelreparationer.

Hvad er nogle af de negative kommentarer, der blev givet om Onsite Møbelservice ApS?

En af de negative kommentarer nævner en dårlig oplevelse og en følelse af uprofessionalisme fra teknikeren, der besøgte dem. En anden negativ kommentar hævder, at Onsite Møbelservice ikke var i stand til at løse deres problem, men senere blev det løst af en anden virksomhed.

Hvilke specifikke reparationer udførte Onsite Møbelservice ApS ifølge kommentarerne?

Ifølge kommentarerne udførte Onsite Møbelservice ApS reparationer på blandt andet Auping senge, borde, sofaer, Stressless stole, spiseborde, hovedgærder og møbler fra mærker som Rolf Benz, Klint og Max Jessen Terndrup. De udførte også reparationer på defekte motorer i senge og erstatning af knækkede fjedre.

Hvordan blev kundeservice beskrevet af kommentatorerne i forhold til Onsite Møbelservice ApS?

Kommentatorerne beskriver kundeservice fra Onsite Møbelservice ApS som venlig, imødekommende, professionel, kompetent og værdifuld. De roser også virksomheden for at overholde aftaler og være lydhøre over for deres behov og spørgsmål.

Hvad var nogle af de nævnte modeller af møbler, som blev repareret af Onsite Møbelservice ApS?

Kommentatorerne nævnte specifikke møbler som Auping senge, Skovby borde, Stressless stole, Rolf Benz sofaer og Klint sofaer, der blev repareret af Onsite Møbelservice ApS.

Hvilke særlige problemer eller fejl blev løst af Onsite Møbelservice ApS ifølge kommentarerne?

Kommentatorerne nævnte problemer som defekte møbler, revner i syninger, knirkende sofaer, defekte motorer i senge, knækkede fjedre og generelle skader og fejl på møbler, der blev repareret af Onsite Møbelservice ApS.

Hvordan beskrev kommentatorerne deres oplevelse af at have en tekniker fra Onsite Møbelservice ApS på besøg?

Kommentatorerne beskrev deres oplevelse af besøg fra teknikere fra Onsite Møbelservice ApS som professionelle, dygtige, venlige, omhyggelige og imødekommende. De nævnte også, at teknikerne var i stand til at identificere og løse problemerne og yde god vejledning og rådgivning.

Hvordan beskrev kommentatorerne værdien af reparationerne udført af Onsite Møbelservice ApS?

Kommentatorerne beskrev værdien af reparationerne udført af Onsite Møbelservice ApS som værdifulde, gode og veludførte. De bemærkede, at møblerne blev forbedret eller repareret tilfredsstillende af de dygtige teknikere.

Hvilke konklusioner kan man drage om Onsite Møbelservice ApS baseret på kommentarerne?

Baseret på kommentarerne kan vi konkludere, at Onsite Møbelservice ApS generelt har fået positive anmeldelser for deres venlige og professionelle service, dygtige teknikere og veludførte reparationer. Der var dog også et par negative kommentarer om tidspunktet for servicebesøg og manglende evne til at løse visse problemer.

Andre anmeldte virksomheder: UPSPartyVikingsNordfyns BankAnnoncelightDansk MetalRadbagGramslotskroBilglasgruppenFreddies To-GoBabbaHørlyck AarhuskiropraktikicentrumTravelgenioLa Cour Byg A/SSASGoDaddyFeriepartner DanmarkJacobsen MøblerGlobaltools.dkNotinoJørgensens HotelHerbal SalvationNordformSureSMSPAUSE recovery studioBøff BurgerbarstilkompagnietCamp AdventureDitur.dkBilBasenVilles slagtehus – gårdbutikStjernelysNiceHairTripX TravelVejle DyrehospitalNyhavn RejserAromahuenNjalfotoAv-Cables.dkDenHavnMåløv HundepensionNylivspaDet Kongelige TeaterFitnessfarumKMDOrderlyDethvidepakhus