Andersen Biler A/S anmeldelser
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan er generel feedbacken fra kunderne om Andersen Biler A/S?
Generelt er feedbacken fra kunderne om Andersen Biler A/S meget positiv. Kunderne roser virksomheden for deres gode service, opfølgning og professionalismen hos både sælgerne og værkstedet. Flere kunder har også udtrykt deres tilfredshed med de brugte biler, de har købt hos Andersen Biler, samt den gode behandling og vejledning, de har modtaget gennem købsprocessen.
Hvad er nogle af de specifikke positive oplevelser, folk har haft med køb af biler hos Andersen Biler A/S?
Nogle af de specifikke positive oplevelser, folk har haft med køb af biler hos Andersen Biler A/S inkluderer god service og opfølgning fra sælgerne, nøjagtige leveringstider og overholdelse af aftaler, og hjælpsomhed ved både køb og efterfølgende spørgsmål eller problemer. Flere kunder har også fremhævet den professionelle og venlige betjening samt god behandling ved afhentning af bilen og instruktion i bilens funktioner.
Hvilke tjenester har kunder rost hos Andersen Biler A/S udover salg af biler?
Udover salg af biler har kunderne også rost forskellige tjenester hos Andersen Biler A/S, herunder leasing af biler. Kundeservice i forbindelse med leasing af en Nissan blev rost som i yderste potens. Værkstedet har også fået ros for deres effektive leveringsproces, hurtige og veldokumenterede reparationer samt venligt og kompetent personale.
Hvad er nogle af de negative oplevelser eller klager, som nogle kunder har haft med Andersen Biler A/S?
Desværre er der også nogle kunder, der har haft negative oplevelser eller klager med Andersen Biler A/S. Nogle klager omfatter problemer med købte biler, der senere viste sig at have kendte problemer, som resulterede i store økonomiske omkostninger for kunderne. Andre klager omfatter dårlig behandling eller utilfredsstillende service i forbindelse med reparationer og kommunikationsproblemer angående priser på tjenester eller ændringer i kontrakter.
Hvordan har Andersen Biler A/S håndteret klager og negative oplevelser fra kunder?
Der er ikke indikationer på, hvordan Andersen Biler A/S generelt har håndteret klager og negative oplevelser fra kunder, da der ikke er specifikke oplysninger om dette i kommentarerne fra kunderne.
Hvordan kan Andersen Biler A/S forbedre sig baseret på feedbacken fra kunderne?
Baseret på feedbacken fra kunderne ser det ud til, at Andersen Biler A/S kan forbedre sig ved at sikre, at købte biler ikke har kendte problemer, der senere resulterer i store økonomiske omkostninger for kunderne. Derudover kan der være behov for at forbedre kommunikationen om priser og ændringer i kontrakter for at undgå forvirring og misforståelser.
Hvordan er den gennemsnitlige kundetilfredshed hos Andersen Biler A/S?
Den generelle feedback fra kunderne tyder på, at den gennemsnitlige kundetilfredshed hos Andersen Biler A/S er høj. Mange kunder har haft positive oplevelser med god service, professionel behandling og tilfredsstillende købsoplevelser. Dog er det vigtigt at bemærke, at der også er kunder, der har haft negative oplevelser, hvilket kan påvirke den samlede kundetilfredshed.
Hvordan er priserne hos Andersen Biler A/S sammenlignet med andre forhandlere?
Der er ikke specifikke oplysninger om priserne hos Andersen Biler A/S sammenlignet med andre forhandlere i kommentarerne fra kunderne.
Hvilke afdelinger hos Andersen Biler A/S har fået positive anmeldelser for deres service?
Flere afdelinger hos Andersen Biler A/S har fået positive anmeldelser for deres service. Afdelinger som Ballerup, Hillerød, Rødovre, Taastrup og Holbæk har fået ros for deres venlige, imødekommende og hjælpsomme personale samt deres professionelle og kompetente behandling af kunderne.
Hvordan har Andersen Biler A/S håndteret levering og overdragelse af købte biler ifølge kunderne?
Ifølge kunderne har Andersen Biler A/S generelt håndteret levering og overdragelse af købte biler godt og professionelt. Kunderne har rost god kommunikation om leveringstider, klarhed ved overdragelse og god instruktion i bilens funktioner. Der har også været ros til selve processen og købsoplevelsen ved afhentning af bilen.
Hvordan reagerer Andersen Biler A/S på feedback fra kunder?
Der er ikke specifikke oplysninger om, hvordan Andersen Biler A/S reagerer på feedback fra kunder i kommentarerne. Da der ikke er information om virksomhedens reaktion på klager eller negative oplevelser, er det vanskeligt at vurdere virksomhedens generelle reaktion på feedback fra kunder.
Andre anmeldte virksomheder: GPS-Shop.dk • Gobrush • Skoringen – Kolding, Kolding Storcenter • NEXSMART • Butler-Loftet Webshop • Sjællandske Medier • Event Aalborg • Nadias Sandwich • Ming Hao Restaurant • Mellow Mind • Autobremsen.dk • Maya Freya • Landsholdsshoppen • Flexii • NettoPower • Nord Auktion • Reolink • BAUHAUS Danmark • Trappetrinnet • Nordicom A/S • Saint Clair • Emma • Super Dæk Service – Rødovre • Lidl Danmark • Køreklar • Spiselige Buketter • Lowell Danmark • Krøgers Familiehave • One2move • PostNord i Danmark • Telenor • Altibox Danmark A/S • SkyPAD Gaming • Tommi’s Burger Joint • Kukuk.dk • Smart ørerens • Bihuset • A Hereford Beefstouw • Volkswagen Hillerød • Blivomdeler.nu • Kaiser Sport & Ortopædi – Viborg • PartyVikings • San Giorgio • Eskytravel • eesy