firmafeedback.dk

B.T. anmeldelser

Gennemgående positive temaer i kommentarer om virksomheden B.T.

1. Hurtig opdatering af nyheder og god overblik

Flere læsere roser B.T. for at være en af de hurtigste nyhedsmedier til at opdatere breaking news. De sætter pris på, at B.T. giver et godt overblik over verdens nyheder og leverer en god blanding af seriøse og mindre seriøse nyheder. Læserne finder det nemt at få et kort nyhedsoverblik.

2. Interessante artikler og bredt udvalg af emner

Nogle læsere fremhæver, at B.T. leverer interessante artikler og dækker en bred vifte af emner. De værdsætter den variation, som B.T. tilbyder, og finder det positivt, at avisen også skriver om mindre kendte emner og personer.

3. God journalistik og breaking news

Flere læsere roser B.T. for deres gode journalistik og evne til at levere breaking news. De sætter pris på, at avisen formår at komme med sande historier og rapportere om aktuelle begivenheder.

4. Nem adgang til artikler og nyhedsbreve

Læsere, der har haft et abonnement på B.T., fremhæver den nemme adgang til artikler på hjemmesiden samt muligheden for at modtage nyhedsbreve. Nogle læsere roser også de funktioner, der bliver tilbudt på hjemmesiden og appen.

Samlet set er der en gruppe læsere, der er tilfredse med B.T.s hurtige opdatering af nyheder, interessen for forskellige emner, god journalistik og nem adgang til artikler og nyhedsbreve.

Negative kommentarer om B.T. afslører gennemgående temaer

I en undersøgelse af forskellige kommentarer og anmeldelser fra brugere af nyhedsmediet B.T. er der flere klager, der går igen. Disse kommentarer afslører de gennemgående temaer, som B.T. bliver kritiseret for. Mange af disse temaer inkluderer dårlig journalistik, clickbait-overskrifter, manglende professionel dækning af nyheder, ubehagelige kommentatorer, irriterende annoncer og tekniske problemer på hjemmesiden.

Dårlig journalistik

Flere brugere har udtrykt utilfredshed med kvaliteten af B.T.s journalistiske indhold. De påpeger fejl i kildemateriale, dårlig stavning og generel amatør tekst. Kommentarerne tyder også på, at B.T. fokuserer for meget på bander og vold, hvilket ikke er interessant eller ønskværdigt for læserne.

Clickbait-overskrifter

En anden udbredt irritation blandt brugerne er B.T.s brug af clickbait-overskrifter. Disse overskrifter er ofte sensationelle og overdrevne, hvilket ikke stemmer overens med indholdet af selve artiklerne. Brugerne føler sig narret og skuffede, da de forventer en spændende historie, men i stedet bliver præsenteret for intetsigende indhold.

Manglende professionel dækning af nyheder

Mange brugere har udtrykt utilfredshed med B.T.s prioritering af nyheder. De mener, at avisen fokuserer for meget på triviale emner som kendisser, reality-shows og sladder. Dette går ud over dækningen af mere relevante og seriøse nyheder, hvilket er en kilde til skuffelse for læserne, der forventer at modtage troværdige og informativt indhold.

Ubehagelige kommentatorer

En anden klagepunkt hos brugerne er nogle af de kommentatorer og eksperter, som B.T. har valgt at ansætte. Blandt dem er Bjarne Riis og Lance Armstrong, der begge er kontroversielle på grund af dopinganklager. Brugerne finder det respektløst, at B.T. anvender disse personer som eksperter og mener, at deres tilstedeværelse underminerer avisens troværdighed.

Irriterende annoncer

Brugerne påpeger også antallet af annoncer på B.T.s hjemmeside og den ubehagelige oplevelse det er at blive bombarderet med reklamer. Nogle brugere klager også over, at de bliver tvunget til at oprette en profil og logge ind for at få adgang til artiklerne, hvilket de finder unødvendigt og besværligt.

Tekniske problemer på hjemmesiden

Endelig rapporterer flere brugere om tekniske problemer på B.T.s hjemmeside. Dette inkluderer vanskeligheder med at oprette en profil, problemer med at afmelde nyhedsbreve samt fejlfunktioner med videoafspilning og sidenavigation. Disse tekniske problemer har ført til frustration hos brugerne og har påvirket deres oplevelse af B.T.s hjemmeside.

Samlet set viser disse negative kommentarer et mønster af utilfredshed med forskellige aspekter af B.T. som nyhedsmedie. Brugerne efterspørger mere kvalitet, troværdighed og professionalisme, når det kommer til journalistik og nyhedsdækning. Hvis B.T. ønsker at fastholde og tiltrække læsere, vil det være vigtigt for dem at tage disse bekymringer alvorligt og arbejde på at forbedre deres indhold og brugeroplevelse.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan beskriver nogle af kunderne virksomheden B.T.?

Nogle af kunderne beskriver B.T. som amatør tekst fyldt med fejl i kildemateriale og med dårlig stil. De mener også at virksomheden fokuserer for meget på bander og vold i deres indhold, hvilket de ikke gider læse om.

Hvad er nogle kunders holdning til at se billeder af Bjarne Riis hver dag på B.T.?

Nogle kunder er trætte af at skulle se et billede af Bjarne Riis hver dag, når de åbner B.T. De siger, at de ikke er interesseret i at læse hvad han har at sige, og billedet er nok til at få dem til at lukke ned for B.T.

Hvordan reagerede kunder, når de sendte en historie til B.T., men de valgte ikke at dække den?

Nogle kunder blev frustrerede og skuffede, når de sendte en historie til B.T. og virksomheden valgte ikke at dække den. De følte sig diskriminerede og overvejer at lukke avisen. De mener, at det er respektløst.

Hvad er nogle kunders holdning til ansættelsen af Bjarne Riis og Lance Armstrong som eksperter hos B.T.?

Nogle kunder er kritiske overfor ansættelsen af Bjarne Riis og Lance Armstrong som eksperter hos B.T. De mener, at det er respektløst at bruge mennesker med doping- og snyderi-baggrund som eksperter. De nævner også, at det er som om B.T. bliver ved med at bruge svindlere som eksperter.

Hvad er nogle kunders holdning til B.T.s nye profil-pligt for at få adgang til artikler?

Nogle kunder er utilfredse med B.T.s nye profil-pligt for at få adgang til et stort antal artikler. De synes det er besværligt at skulle logge sig på hver gang, og de har også valgt at fravælge andre lignende platforme som f.eks. Facebook af privatlivshensyn. Nogle af kunderne oplyser, at de vil vælge B.T. fra fremadrettet og ikke klikke på nogen reklamer fra B.T.s annoncører.

Hvad er nogle kunders holdning til B.T.s dækning af statsministeren i Corona-sagen?

Nogle kunder er utilfredse med B.T.s dækning af statsministeren i Corona-sagen. De mener, at B.T. går efter manden i stedet for bolden og bruger Trump-metoder for at chikanere statsministeren. De synes det er nederdrægtigt og kritisere B.T.s valg af dækning.

Hvad er nogle kunders klage over B.T.s nyhedsbreve og mailserver?

Nogle kunder klager over B.T.s nyhedsbreve og mailserver. De fortæller om problemer med at stoppe nyhedsbrevet og modtagelsen af det, selv efter at have afmeldt og kontaktet B.T.s support. De synes det er elendig service og er skuffede over de tekniske problemer.

Hvad er nogle kunders klage over ændringerne i B.T.s årsabonnement?

Nogle kunder klager over ændringerne i B.T.s årsabonnement. De fortæller, at de nu får færre aviser om året, samtidig med at prisen stiger. De nævner også, at de ikke har brug for visse sektioner og resultater, og at deadlines er blevet fremrykket. Nogle af kunderne har også forsøgt at give konstruktiv kritik til B.T.s direktør uden at få noget svar.

Hvad er nogle kunders klage over stavning og sprog i B.T.s artikler?

Nogle kunder klager over stavning og sprog i B.T.s artikler. De oplever mange stavefejl og irriteres af en journalist ved navn Ditte Okman, som de mener har majestætsfornærmende holdninger og et seksualiseret sprog. Nogle påpeger også at journalisterne ikke er ferme til det danske sprog og gør mange grammatiske fejl og forkert sætningsopsætning.

Hvad er nogle kunders klage over B.T.s hjemmesides layout og design?

Nogle kunder klager over B.T.s hjemmesides layout og design. De beskriver det som stenalderagtigt og svært at læse med bogstaver der fylder hele skærmen. De mener, at man skal være stæreblind for at have glæde af hjemmesiden, og ønsker en PDF-udgave af gratisavisen, som de kan downloade i stedet for det de betegner som hømhøm på nettet.

Hvad er nogle kunders klage over B.T.s brug af personer som Lance Armstrong og Bjarne Riis til at dække Tour de France?

Nogle kunder klager over B.T.s brug af personer som Lance Armstrong og Bjarne Riis til at dække Tour de France. De finder det desperate og mener, at det viser hvilken type nyhedsmedie B.T. er. De opfordrer B.T. til at skamme sig og nævner at det er en skændsel og klikfiskeri uden nogen reelle nyheder.

Hvad er nogle kunders kritik af B.T.s journalistik og overskrifter?

Nogle kunder kritiserer B.T.s journalistik og overskrifter. De mener, at artiklerne er skandaleprægede og minder om sladderblade som Se og Hør. De mener, at overskrifterne er misvisende og overdriver i forhold til artiklernes indhold. De kritiserer også, at B.T. primært fokuserer på profit og klik uden at fortælle nogen nyheder.

Andre anmeldte virksomheder: dkvolt.dkNiels Brocke-BoksKiropraktik LyngbyKørekort KoldingMenuCardVagabond ToursJollyroom.dkNodecoBilauktionREBELLICmomondoKærsgaard VVSRødkjær BilerIngesKrüdal VVS & Kloake-Boks3B Biler BallerupBooking.comKonsilium21GF ForsikringBsushiVUF – Voksen Uddannelsescenter FrederiksbergKolding Mc Renseri OesterbroSalinas SlikIcelandairwww.babysam.dkMongolian BarbecuePinocchio RibeLuxalivaGHSBG FlytTeliaPureGym DanmarkCentrumturistEcigzHafaroElgiganten A/SCashper.dkRoyalDesign.dkherbz.dkProduceShop – Danmark – Official®SofiebadetAirbnb