Dansk VVS & Klima anmeldelser
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan beskrives den generelle kundeservice hos Dansk VVS?
Kundeservicen hos Dansk VVS beskrives generelt som god og professionel. Kunderne roser virksomheden for at være hurtig og kompetent i deres hjælp. Teknikere kommer frem på samme dag og løser problemerne effektivt. Der er også ros til medarbejdere som Henning og Leif for deres professionalisme og service.
Hvordan beskriver kunderne virksomhedens evne til at finde og erstatte manglende dele eller materialer?
Kunderne har oplevet, at Dansk VVS er dygtige til at finde og erstatte manglende dele eller materialer. I en af de nævnte anmeldelser nævnes det, at en tekniker fandt en erstatning for en udgået strømforsyning til en Danfoss-varmestyring, og leverede den næste dag. Dette tyder på, at virksomheden er gode til at finde alternative løsninger, selv når der er problemer med tilgængelige reservedele.
Hvordan beskrives kundesamarbejdet og kommunikationen med Dansk VVS under arbejdsprocessen?
Kunderne beskriver kundesamarbejdet og kommunikationen med Dansk VVS som god. De roser virksomheden for at overholde alle aftaler, leveringstider, priser og aftalte kvalitet. Der er også ros til virksomheden for at have gode kommunikationsevner og for at være fleksible, når det er nødvendigt. Dette indikerer, at virksomheden er velorganiseret og lytter til kundernes ønsker og behov.
Leverede Dansk VVS kvalitetsarbejde, og var der nogen dokumentation for arbejdet?
Kunderne beskriver, at Dansk VVS leverede kvalitetsarbejde. Flere anmeldelser henviser til, at arbejdet blev udført som det skulle, og at kunderne var tilfredse med resultatet. Der blev også nævnt, at dokumentation blev givet undervejs i processen og var i orden. Dette tyder på, at virksomheden har fokus på kvalitet og sørger for at dokumentere udførte arbejder.
Hvor tilfredse var kunderne med tidsplanen og leveringen af arbejdet fra Dansk VVS?
Kunderne er generelt tilfredse med tidsplanen og leveringen af arbejdet fra Dansk VVS. Der er flere positive anmeldelser om, hvordan virksomheden overholdt aftalte tider og leverede arbejdet til tiden. Der er også ros til virksomheden for at være fleksible og levere hurtig hjælp i akutte situationer.
Hvordan vurderes Dansk VVSs priser i forhold til konkurrenterne?
Dansk VVSs priser vurderes generelt som fair af kunderne. Der er flere positive anmeldelser, hvor kunderne mener, at priserne er rimelige og konkurrencedygtige. Dog er der også en anmeldelse, hvor en kunde følte, at priserne var for høje i forhold til de varer, der blev indkøbt. Dette kan indikere, at priserne kan variere afhængigt af den specifikke opgave.
Hvordan er kundernes generelle holdning til Dansk VVSs evne til at løse problemer og yde service efter arbejdet er udført?
Kundernes generelle holdning til Dansk VVSs evne til at løse problemer og yde service efter arbejdet er udført er positiv. Der er flere rosende anmeldelser om hurtig og effektiv hjælp efter arbejdet er udført. Der er også en anmeldelse, hvor en kunde nævner, at arbejdet blev udført godt, men der opstod senere et problem, som dog blev løst af virksomheden.
Hvordan er virksomhedens omdømme og troværdighed baseret på de nævnte kommentarer?
Dansk VVSs omdømme og troværdighed er generelt god baseret på de nævnte kommentarer. Der er flere positive anmeldelser om god service, kvalitetsarbejde og overholdelse af aftaler. Dog er der også nogle negative anmeldelser, hvor kunder har haft dårlige erfaringer med virksomheden og følt sig utilfredse med udført arbejde eller prisfastsættelse.
Hvordan håndterer Dansk VVS klager og konfliktsituationer ifølge kundernes erfaringer?
Ifølge kundernes erfaringer håndterer Dansk VVS ikke altid klager og konfliktsituationer tilfredsstillende. Der er en anmeldelse, hvor en kunde følte sig beskyldt og ignoreret efter at have rejst en klage. Derudover er der en anmeldelse, hvor en kunde nævner, at virksomheden ikke indrømmer fejl og truer med prisstigninger. Dette indikerer, at virksomheden har plads til forbedring i at håndtere klager og konflikter.
Hvordan vurderes kommunikation og samarbejde med Dansk VVS før, under og efter projekterne?
Kommunikationen og samarbejdet med Dansk VVS vurderes generelt som godt før, under og efter projekterne. Der er flere positive anmeldelser om tydelig kommunikation, opretholdelse af aftaler og god service gennem hele processen. Dog er der også kritiske anmeldelser, hvor kunder har haft dårlige erfaringer med kommunikation og samarbejde, hvilket tyder på, at der kan være variation i oplevelsen af dette.
Hvordan håndterer Dansk VVS uforudsete problemer eller ændringer i arbejdet ifølge kundernes anmeldelser?
Ifølge kundernes anmeldelser håndterer Dansk VVS uforudsete problemer eller ændringer i arbejdet godt. Der er flere positive kommentarer om fleksibilitet og evnen til at finde alternative løsninger i tilfælde af uforudsete problemer. Dette tyder på, at virksomheden er i stand til at tackle uforudsete situationer og justere arbejdet for at imødekomme kundernes behov.
Andre anmeldte virksomheder: Homelifeled • Filurfifi • Nærvarme Danmark A/S • vidaXL • Kongens Køreskole • 118 • AutoConcept.dk • Krøgers Familiehave • Kjof • Lone P • Eurosport • Smartfix • Iviskin • Bylderupvinduespolering • GoBolig • Min Guldsmed • Smart.dk • GlobalConnect Privat DK • FDM Forsikring • Bellarejser • DenHavn • Oksbøl Savværk ApS • Mengbiler • Bruunsbazaar • PrivatRevision • ORIS Tandlægerne – Assens • KPN – Kjøpesenter på nett • HiFi Klubben Danmark • Trendyshop • Restocks • Gulvmontorerne • REMA 1000 • Greenland Travel • Flyingtiger • POWER – Frederiksberg • Naestvedlaegehus • Trustpilot • AUTOproff • DanCenter • ASPIRI A/S • ILVA Danmark • Skumhuset • Silver Tray – togrejser i særklasse • HiFi Klubben Danmark • Chellos • Djurslands Bank • Zooca Danmark (tidl. Nordfolk) • Andersen & Martini – Søborg