firmafeedback.dk

Eurowings anmeldelser

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan har nogle tidligere kunder oplevet Eurowings kundeservice?

En række tidligere kunder har givet udtryk for dårlig oplevelse med Eurowings kundeservice. De rapporterer om manglende hjælp og support, lange ventetider både på telefon og ved check-in skranken, og utilfredsstillende svar på henvendelser. Nogle har endda oplevet at få røret lagt på af personalet under en samtale.

Hvordan reagerer Eurowings på kompensation og erstatning for aflyste eller forsinkede fly?

Der synes at være en uensartet tilgang fra Eurowings når det kommer til kompensations- og erstatningsanmodninger. Nogle kunder har oplevet at modtage kompensation og erstatning i henhold til internationale regler og deres politik. Dog har andre haft svært ved at få hjælp, og har været tvunget til at henvende sig til eksterne organisationer og forsikringsselskaber for at få deres penge tilbage.

Hvordan har noen passasjerer oplevet kvaliteten af Eurowings service ombord på flyet?

Oplevelsen af Eurowings service ombord har været blandet. Nogle kunder har været tilfredse med servicen og har påpeget hjælpsomt personale samt en generelt god oplevelse under flyvningen. Dog har andre rapporteret om mangel på gratis mad og drikke, samt en følelse af at blive opkrævet for små service som hovedtelefoner. Derudover er der dokumenteret tilfælde af inflight entertainment systemer der ikke fungerer ordentligt.

Hvordan har nogle rejsende oplevet Eurowings håndtering af bagage?

Der har været flere rejsende, som har haft negative oplevelser med Eurowings håndtering af bagage. Rapporter fra kunder inkluderer beskadiget bagage, mistet bagage og lang ventetid ved bagageudleveringen. Nogle har også rapporteret om utilstrækkelig information om statussen på deres mistede bagage og en følelse af manglende assistance fra Eurowings-personale.

Har der været nogen problemer med overbooking af fly eller forkert navn på billetter?

Nogle kunder har oplevet problemer med overbooking af fly og forkerte navne på billetter hos Eurowings. Dette har ført til ekstra omkostninger og besvær for de berørte rejsende, da de har været nødt til at betale gebyrer for at få ændret navne eller kræve deres retmæssige plads på flyet.

Hvordan har nogle passagerer oplevet flyforsinkelser og aflysninger med Eurowings?

Der har været flere rapporter om flyforsinkelser og aflysninger med Eurowings. Nogle kunder har oplevet forsinkelser på op til flere timer, og andre har haft deres fly aflyst uden nogen form for begrundelse eller tilstrækkelig kompensation. Mangel på information og assistance fra Eurowings-personale har også været fremhævet som en alvorlig mangel.

Hvordan har nogle kunder fundet Eurowings hjemmeside og check-in-processen?

Nogle kunder har haft problemer med Eurowings hjemmeside og check-in-processen. Rapporter inkluderer problemer med online check-in samt problemer med manglende eller ufuldstændig information på hjemmesiden. Der har også været klager over manglende muligheder for selvbetjening og utilstrækkelig hjælp fra Eurowings-personale ved check-in-skrankerne.

Hvad har været nogle passagerers oplevelse af Eurowings flykvalitet og siddepladskomfort?

Oplevelsen af Eurowings flykvalitet og siddepladskomfort har været blandet. Mens nogle kunder har fundet flyene tilfredsstillende og har haft en god oplevelse, har andre rapporteret om problemer med mangel på benplads og slidte fly. Der har også været kommentarer om ældre inflight-udstyr og betaling for basisfaciliteter som hovedtelefoner.

Hvordan har nogle kunder oplevet Eurowings praksis omkring ekstra gebyrer for bagage og håndbagage?

Nogle kunder har udtrykt frustration over Eurowings praksis med ekstra gebyrer for bagage og håndbagage. Dette inkluderer rapporter om betaling for håndbagage ved check-in og en oplevelse af uklar kommunikation om reglerne for bagagegebyrer. Nogle har også følt sig tvunget til at betale for ting som de mener skulle være inkluderet i billetprisen.

Hvordan har nogle rejsende oplevet Eurowings evne til at håndtere tekniske problemer og uforudsete omstændigheder?

Nogle rejsende har påpeget Eurowings manglende evne til at håndtere tekniske problemer og uforudsete omstændigheder. Rapporter inkluderer manglende informationsdeling omkring tekniske problemer og evnen til at finde alternativer til aflyste fly. Der har været kritik af mangel på kompensation og voucher til hotel og mad i tilfælde af forsinkelser eller aflysninger.

Andre anmeldte virksomheder: ZliideKonkurser.dk – Online auktionerWin DoorCoop365Tandlæger StøvringInchByInchTrend MicroVelohouse ApsUnion KitchenIvan Eltoft NielsenKrydsordMoment 118Fabio’s PaparazziMulieresBet365TITUS SkateshopHemmingsenInteriørNutrinic KollagenBeautywaxbarProstacareElgiganten A/S – Amager CentretPOWER SuomiLouis VuittonSmørum GolfFundbricks.comAndersen & MartiniNV FotovidaXLKERATECH WHEELS A/SLysenbilerLand & fritid (DLG Service A/S)skyshowtime.comTandlægerne i Parken – Tandlægerne på ChristianshavnInstafilmDansk Bilglas A/SFestbutikkenKB Motorservice118momondojem & fixESCAPE ROOM by Midgaard EventAutoMester – Vig Autocenter ApSFormel BØsterBOFlixBusRudeCru.comRapidgrow

Andre anmeldte virksomheder: Miss Mary of SwedenUnik OptikDSC ByggerådgivningJustdrive ApSCofmanFirst Camp Hasmark Strand – FynHotel RingkøbingHereford HouseFreya TreasuresHansen Huse A/SZANCA l SONNERadisson BluDorsiaMotion OnlineHertels A/SAirsoftGeekRabattakld shops9-Ni Running SushiMake InfluenceEtsyMail-Online.dkBruunsgalleriPeperoncinoKvik – Køkken, Bad og GarderobeKetoxplodebase1 ejendomsmægler. Din lokale ejendomsmægerHårklinikkenWinner BurgerLægerne RasmussenLand & fritid (DLG Service A/S)PROSA – Forbundet af it-professionelleAlkamobilMacdonaldrentalcar.comVIKA-flytWiuff Bageriuno formMP ByggesagkyndigWatski SverigeTingoggaverWinthertrainingHøjlund MølleOne2tasteYoki Sushi