Nabohjælp anmeldelser
Gennemgående positive temaer i kommentarer om virksomheden Nabohjælp
Enkel og effektiv app
Flere brugere roser Nabohjælp for at have en simpel og velfungerende app. De mener, at alt fungerer bare, og at det er nemt at bruge. Brugerne værdsætter især det faktum, at appen giver dem mulighed for at holde sig opdateret om indbrud i deres område og ferieplaner hos deres naboer.
God og billig service
Flere kommentarer fremhæver, at Nabohjælp er en god og billig service. Brugerne er tilfredse med den hjælp, de modtager fra virksomheden og mener, at det er værd at være medlem. De beskriver Nabohjælp som et initiativ, der virkelig forsøger at hjælpe naboer og skabe et tryggere lokalområde.
Tillid og troværdighed
Nogle brugere udtrykker tillid til Nabohjælp og føler sig trygge ved at bruge deres tjenester. De har tillid til virksomhedens arbejde og ser det som en god måde at sikre deres nabolag og beskytte mod indbrud. Disse brugere har positive holdninger til Nabohjælp og ser det som en troværdig organisation.
Kommer overens med persondataforordningen
Ifølge kommentarerne roser brugere Nabohjælp for at overholde persondataforordningen. De sætter pris på, at Nabohjælp kun beder om nødvendige oplysninger og søger tilladelse fra brugerne til at få adgang til deres telefoner. Dette gør det muligt for brugerne at føle sig sikre og beskyttet.
Bekvemmelighed og mobilitet
Nogle brugere finder det praktisk, at Nabohjælp tilbyder en mobilapp, som de kan bruge til at få adgang til informationer om deres nabolag når som helst og hvor som helst. Dette gør det nemt for dem at være både hjælpere og modtagere af nabohjælp.
Venlig og imødekommende kundeservice
Nogle brugere har haft positive erfaringer med kundeservice hos Nabohjælp. De roser virksomhedens venlige og imødekommende personale, der har hjulpet dem med eventuelle spørgsmål eller problemer. Disse brugere har haft en god oplevelse med at interagere med Nabohjælp som virksomhed.
Stor nytteværdi
Flere kommentarer nævner, at de har haft stor nytte af Nabohjælp. Brugerne bemærker, at de har modtaget nyttige oplysninger om indbrud og ferieplaner fra deres naboer, hvilket har hjulpet dem med at være mere opmærksomme og sikre i deres nabolag.
Konklusion
Trods nogle kritiske kommentarer er der mange brugere, der har positive erfaringer med Nabohjælp. De fremhæver enkelheden og effektiviteten af appen, den gode og billige service, tilliden og troværdigheden, overholdelse af persondataforordningen, bekvemmelighed og mobilitet, venlig og imødekommende kundeservice samt stor nytteværdi. Disse temaer afspejler en overvejende positiv holdning til Nabohjælp og dets bestræbelser på at skabe et tryggere og mere sikkert nabolag.
Nabohjælp – Et dårligt tiltag ifølge brugerne
I denne artikel vil vi se nærmere på de gennemgående temaer i brugernes negative kommentarer om virksomheden Nabohjælp. Kommentarerne, som er indsamlet fra forskellige brugere med erfaringer med Nabohjælp, viser klare problemer og utilfredshed med virksomhedens service og app.
Problemer med appen
En af de mest udbredte klager handler om appen, som flere brugere oplever ikke fungerer som den skal. Kommentarerne nævner, at appen er dårligt designet og mangler funktioner. Flere brugere oplever også problemer med at se de oplysninger, de har brug for, og at de konstant bliver bedt om at indtaste deres pinkode.
Derudover klager nogle brugere over, at de modtager en overflod af ligegyldige push-notifikationer og e-mails fra Nabohjælp. Dette generer dem, da de kun er interesseret i at blive informeret om indbrud eller naboernes ferie. Brugerne føler sig derfor spammet og ønsker at modtage relevante oplysninger frem for unødvendige beskeder.
Dårlig kommunikation og kundeservice
En anden hyppig kommentar handler om Nabohjælps manglende kommunikation og dårlige kundeservice. Flere brugere giver udtryk for, at de oplever problemer og forsøger at kontakte virksomheden for at få hjælp, men føler sig ikke hørt eller får ikke tilfredsstillende svar. En bruger nævner eksempelvis, at de gentagne gange er blevet vækket om natten af sms-beskeder angående tilmelding fra deres nabo. Selvom de har henvendt sig til Nabohjælp, er problemet fortsat.
Der er også brugere, der føler, at Nabohjælp ikke er interesseret i deres behov eller bekymringer, men kun er fokuseret på at samle og sælge deres personlige oplysninger. En bruger udtrykker bekymring over virksomhedens håndtering af persondata og vælger derfor ikke at bruge Nabohjælp mere.
Frustration over ændringer i systemet
Nogle brugere er desuden frustrerede over, at Nabohjælp har ændret deres system og nu kræver, at brugerne anvender en app. Kommentarerne påpeger, at dette skaber problemer for dem, der ikke har eller ikke ønsker at bruge en smartphone. Brugere føler sig derfor ekskluderet og mener, at dette ændring er en tab af værdi for Nabohjælp, da det skaber problemer for deres ældre naboer.
Positive kommentarer
Selvom der er mange negative kommentarer om Nabohjælp, er der også nogle brugere, der har positive oplevelser med virksomheden. Disse brugere nævner, at Nabohjælp er en god og billig service, der fungerer godt. Dog ser det ud til, at disse positive oplevelser er i mindretal i forhold til de negative kommentarer.
Det er værd at bemærke, at kommentarerne er baseret på en begrænset gruppe af brugere og deres individuelle oplevelser. Det kan derfor ikke generaliseres, at alle brugere har de samme problemer eller oplevelser. Det er dog vigtigt, at virksomheder som Nabohjælp tager brugernes feedback og klager seriøst for at kunne forbedre deres service og møde brugernes behov.
Har du erfaringer med Nabohjælp? Hvad er dine holdninger og oplevelser med virksomheden? Del dine kommentarer og meninger med os.
Artikel: Erfaringer med virksomheden Nabohjælp
Oversigt
Nabohjælp er en virksomhed, der tilbyder en app-baseret nabohjælpstjeneste, hvor naboerne kan kommunikere og hjælpe hinanden med at opretholde sikkerheden i deres lokalområde. Ideen bag Nabohjælp er at skabe et stærkt og solidarisk fællesskab, hvor folk kan arbejde sammen for at forhindre indbrud og øge trygheden.
Brugeranmeldelser
- Meget dårligt tiltag. Vi oplever at der ikke er noget der virker og kan absolot ikke anbefale nabohjælp. selvom flere klager over en meget dårlig naboven som dækker en helt by og ikke gavner noget som helst så er de ligeglade med os kunder.
- Super fin app alt fungere bare! Det med at få et validerings brev sendt til sommerhus virker dumt jeg kunne oprette mit faste hus uden validering, men kan ikke oprette sommerhus uden validering ? (Har ingen postkasse på sommerhus adressen så er spændende om jeg nogensinde får brevet)
- Det er nu ikke muligt at se på sin mobilapp hvem man er hjælper for. Det kan bare konstateres at nogen har ferie. Hver gang man ønsker at se oplysningerne skal der tastes pinkode, men det lykkedes aldrig for nogen af os at se hvem på vejen vi så skulle hjælpe. Nabohjælp oplyser bare at de har nogle startproblemer, og det er jo trygt at høre her op til ferie sæsonen
- Overvejende rigtigt dårlig app. Og så er det utroligt så mange fuldkommen ligegyldige push-notifikationer og e-mails man bliver spammet med. Jeg er lige præcis kun interesseret i at høre fra nabohjælp hvis der har været indbrud i mit område eller hvis en af mine naboer tager på ferie – ellers skal de bare være stille som graven!
- Klokken er nu 05.43 og jeg er rigtig sur. Tre gange de senere uger er jeg blevet vækket om natten (00.30, 00.30 og nu i nat 04,58) af en sms om, at en genbo har tilmeldt mig. Jeg er medlem og indforstået med, at pågældende genbo har mig som kontakt, men det vil jeg gerne forskånes for at få at vide gentagne gange midt om natten. Henvendelse til Nabohjælp efter første gang hjalp ikke. Nu har jeg så fundet indstillinger og her fravalgt sms-beskeder. Lad os håbe, det sikrer nattesøvnen fremover. I modsat fald må der forsøges med en udmeldelse af det ellers udmærkede initiativ.
- Nu har jeg haft nabohjælp i ca3 år ja ak ja,,, det virker ikke, det er ikke for at hjælpe os naboer, men for at sælge de oplysninger, vi giver dem… De skal mail og telefon nr og adresser, og det dem de sælger, og de er lige glade med os, det handler Kim om penge,,, så nu vil jeg ikke bruge dem mere… føj for et selskab.. De skulle i andre også gøre, de er skide ligeglade med os naboer
- Utroligt at man laver et velfungerende Windowssystem om til en dårlig APP. som kræver at man køber en stor klodset og hunde dyr telefon. Farvel Kære Nabohjælp, det er en OMMER
- Med påstand om at man på grund af den nye persondataforordning udelukkende kan være tilknyttet nabohjælp ved at anvende en app til en smartphone måtte jeg da downloade deres app 🙂 Ved at læse hvad man som bruger ved installation skal give adgang til, er det ikke noget for mig. Man skal give adgang til f.eks. billeder, videoer og lyd eller enhedens eksterne lager…? F.eks. – hvad mere skal man da give adgang til? – og hvorfor skal man dog give adgang til det? Ved forespørgsel hos Nabohjælp var svaret, at det var for, at man f.eks. kunne uploade et billede af sit hus. Grundlæggende synes jeg nabohjælp er en god ide – med eller uden nabohjælp. Med ønsket om de ret vide adgange til min telefon lader jeg min registrering hos Nabohjælp løbe ud og har ingen intentioner om at tilmelde mig på ny – med mindre de fjerner ønsket om at kunne tilgå næsten hvad som helst på min telefon.
- Som så mange andre har jeg fået ruende mails om, at min konto slettes – hvis altså ikke jeg vælger at gå ind og hente jeres app. Det er en fuldstændig forfejlet app-strategi at tvinge alle jeres bruger over på en app, hvilket altid bør være frivilligt. Det virker fuldstændig manisk, at tvinge ALLE jeres brugere over på en app, hvor I ydermere forsøger at komme med gode råd hvis man ikke har en app: Hvis du gerne vil fortsætte som nabohjæl
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er Nabohjælp?
Hvordan fungerer Nabohjælp-appen?
Hvad siger brugerne om Nabohjælp?
Hvilke udfordringer oplever brugerne med Nabohjælp-appen?
Hvilke bekymringer er der fra brugerne omkring brug af Nabohjælps data?
Hvilke sikkerhedsovervejelser skal brugerne gøre i forbindelse med Nabohjælp-appen?
Hvorfor er der problemer med at migrere til app-versionen af Nabohjælp?
Hvordan har Nabohjælp håndteret brugernes bekymringer og problemer?
Har Nabohjælp givet en forklaring på deres app-strategi?
Hvad er brugernes opfattelse af Nabohjælp som virksomhed?
Andre anmeldte virksomheder: Jensenkobenhavn • Pincho Nation Danmark • Teknisk Landsforbund • De Brede Planker • Spilleboden • Ilden • Team Rengøring A/S • Camilla’s Dyrecenter • Anettes Sandwich • SOLFAKTOR • Brødflov Konditori • Aagesen ApS • Fifacoins • Hot Cut • TJ Camper • Familiedyrlaegerne • Becker • Vuffeli • Fields Shopping Center • Sko Butik • SALUS Nordic A/S • Garnroyal • Turkish Airlines • Klostertorvet • Airbnb • Jettime A/S • SengeSnedkeren.dk • Proff • Spilleboden • PLUS1 • Urban Gym • Ador • Caferendezvous • TRAIN • HOT.dk • Landxcape Robotics • GodMail.dk • UNIQLO • nailster.dk • Airbnb • Svampestop • Johns Bus • Nordstrom • Carlsens Barbershop • reMarkable • Lundhilds tegnestue • Alinea