Forsea anmeldelser
Negative kommentarer om virksomheden Forsea
En skuffende prisstigning og bookingmetoder
Flere af kommentarerne nævner, at priserne for billetter hos Forsea er steget markant, og at det nu er mere økonomisk rentabelt at køre til Malmø og tage broen. En kommentar påpeger endda, at prisen på en tur-retur billet er steget med 100%. Dette har skuffet mange danskere og får dem til at overveje alternative løsninger.
Dårlig håndtering af køen og kundebehandling
Flere kommentarer klager over den ringe organisation og håndtering af køen ved færgeafgangene. Folk føler sig irriterede og uretfærdigt sprunget over i køen af andre biler. Personalet på kajen beskrives som uprofessionelle og utilfredsstillende i deres kundeservice. Disse oplevelser resulterer i utilfredse og frustrede kunder.
Kaos omkring billetter og rabatkort
Kunderne bemærker, at salg af billetter og brug af rabatkort har været kaotisk efter Molslinjens overtagelse af Forsea. Der nævnes problemer med både hjemmesiden og billetsystemet, og ærgrelsen over forringelsen af et allerede dårligt billet-, Bizz- og rabatkortsystem er tydelig. Også her er manglende fleksibilitet og dårlig service fremhævet.
Positive oplevelser med enkelte medarbejdere
Trods de mange negative kommentarer er der også et par kunder, der har haft positive oplevelser med enkelte medarbejdere. Der gives ros til en serviceminded medarbejder, som blev beskrevet som ung, venlig og hjælpsom. Disse få positive oplevelser står i kontrast til de mange negative kommentarer om Forseas personale og service generelt.
Mistro og kritik af virksomhedens prispolitik
Flere kommentarer giver udtryk for mistillid og kritik af virksomhedens prispolitik. Der nævnes en ekstrem stigning i prisen på billetter, som skræmmer familier væk, samt en stor stigning i prisen for pendlerbilletter uden varsel. Kunden føler sig ikke ordentligt informeret eller behandlet retfærdigt og beskylder Forsea for grådighed.
Konklusion
De mange negative kommentarer om Forsea tyder på, at der er flere problematiske områder ved virksomheden. Prisstigninger, dårlig billetbetjening, manglende fleksibilitet og dårlig kundebehandling er nogle af de gennemgående temaer i kommentarerne. Kunden føler sig frustreret, skuffet og utilfreds, og flere overvejer at tage alternative ruter som broen for at undgå Forsea. Enkelte positive oplevelser med enkelte medarbejdere er dog også nævnt, men de bliver overskygget af de mange negative oplevelser. Det er vigtigt for virksomheden at lytte til kundernes feedback og forsøge at forbedre deres service og kommunikation for at bevare deres kundebase.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er nogle af de primære klager, der er rejst mod virksomheden Forsea?
Hvordan har prisstigninger påvirket kundernes oplevelse med Forsea?
Hvad er nogle af de specifikke problemer, der er blevet rapporteret i forhold til kundeservice hos Forsea?
Hvordan er overgangen til Molslinjens overtagelse af Forsea blevet modtaget af kunderne?
Er der blevet rapporteret om nogen positive oplevelser eller god kundeservice hos Forsea?
Hvad er nogle af de primære grunde til, at kunderne har besluttet sig for ikke længere at støtte Forsea?
Hvilke konsekvenser har prisændringerne haft for kundernes økonomi og rejsevaner?
Hvilke problemer er blevet rapporteret i forhold til ventetider og mangel på styring ved køb af billetter og ombordstigning hos Forsea?
Hvordan er kundernes reaktion på ændringerne i bookingmetoder og rabatkort efter Molslinjens overtagelse af Forsea?
Hvordan har problematiske oplevelser påvirket kundernes disposition til at bruge Forsea i fremtiden?
Andre anmeldte virksomheder: LYKO • 180 App – Se, hvem der ringer • Cvp Mc • Hos fru nips • Casablanca Aalborg • ZTR ApS • San Giovanni • Sinful.dk • Brdr. Hosbond A/S • Les Deux • Bichel Vine • Tandlægeklinikken Helleruphus • DoLand • Seniorsam • Oluf Bagers Gård • Din Hvidevare Service ApS. • Wolt • The Sneaker Store • Løbeshoppen • Scandicnails • Fristmignu • AP Pension • GrusDirekte A/S • Tattoo Studio 96 • Rude Dyreklinik ApS – Dyrlæge i Næstved, Slagelse • Bacher • Børneloppen • The Burger Concept • Autohuset Vestergaard A/S • Lånogspar • Trendsales • Smørum Golf • Mybabysteps.dk • Fri BikeShop – Hillerød • Cat Tree DK • MID Hobby • Oscar Biludlejning • Burger King • Enterprise • GGBET • Out of Home Media • BoligZonen • Lomax A/S • JydskeVestkysten • Pizza Palace & Kebab Huset • DanskOutlet.dk • SHAPING NEW TOMORROW