Ørenæsehalslægen anmeldelser

Positive oplevelser med virksomheden Ørenæsehalslægen

Professionel og kompetent behandling

En gennemgående tematik i kommentarerne er, at mange personer har haft positive oplevelser med den professionelle og kompetente behandling hos Ørenæsehalslægen. Flere nævner, at de blev mødt af en yderst kompetent og serviceminded læge, der tog sig tid til at lytte og forklare behandlingsforløbet. Dette gjorde dem trygge og tillidsfulde i hele processen.

Imødekommende og venligt personale

Kommentarerne fremhæver også det imødekommende og venlige personale hos Ørenæsehalslægen. Patienterne følte sig velkomne og taget seriøst fra det øjeblik, de trådte ind af døren. De roser personalet for deres venlighed, omsorgsfuldhed og evne til at tage hånd om deres problemer på en professionel måde.

Gode oplevelser med børn

Flere kommentarer fortæller om positive oplevelser med børn hos Ørenæsehalslægen. Forældre nævner, at de blev glædeligt overrasket over, hvordan lægen og hans medarbejdere henvendte sig direkte til børnene og tog deres bekymringer og behov alvorligt. Denne tilgang gjorde både børnene og forældrene trygge og tilfredse med behandlingen.

Tryghed og tillid i behandlingsforløbet

Flere kommentarer understreger den tryghed og tillid, som patienterne følte hos Ørenæsehalslægen. De roser lægen og hans medarbejdere for at være omsorgsfulde og imødekommende gennem hele behandlingsforløbet. Mange var glade for den personlige opfølgning og interesse, som lægen viste ved at ringe og spørge til deres tilstand efter operationer.

God kommunikation og lyttende læge

En anden positiv tematik er den gode kommunikation og evnen til at lytte, som flere kommentarer nævner ved Ørenæsehalslægen. Patienterne følte sig set og hørt, og lægen formåede at formidle sin faglige viden på en forståelig måde. Denne lyttende og kommunikative tilgang gav patienterne tillid til lægens vurderinger og anbefalinger.

Tilfredshed med behandlingen

Mange kommentarer udtrykker en generel tilfredshed med behandlingen hos Ørenæsehalslægen. Flere roser lægen for at have fundet frem til diagnoser og behandlinger, som andre læger havde overset. Patienterne følte sig taget alvorligt og fik den nødvendige hjælp og behandling, deres symptomer krævede.

Positiv oplevelse for pårørende

Nogle kommentarer nævner også positive oplevelser som pårørende hos Ørenæsehalslægen. De roser lægen og hans medarbejdere for den professionelle og respektfulde behandling, de gav deres pårørende. Dette skabte tillid og tryghed i en situation, hvor de pårørende kunne være bekymrede og usikre.

I alt kan man konkludere, at de gennemgående temaer i de positive kommentarer om Ørenæsehalslægen er den professionelle og kompetente behandling, det imødekommende og venlige personale, gode oplevelser med børn, tryghed og tillid i behandlingsforløbet, god kommunikation og en lyttende læge samt generel tilfredshed med behandlingen. Dette vidner om et lægecenter, der formår at levere en kvalitetsbehandling med fokus på patientens behov og trivsel.

Gennemgående negative temaer i kommentarerne om Ørenæsehalslægen

I kommentarerne om Ørenæsehalslægen er der flere gennemgående negative temaer, der går igen. Disse temaer giver et indblik i de udfordringer og problemer, som nogle patienter har oplevet hos virksomheden. Nedenfor er en oversigt over de mest fremtrædende temaer:

Dårlig behandling

Flere kommentarer nævner, at de har haft en dårlig oplevelse med behandlingen hos Ørenæsehalslægen. Kommentarerne beskriver, at lægerne har været arrogant, nedladende og uhøflige over for patienterne. Derudover er der nævnt manglende empati og omsorg fra lægerne.

Manglende kommunikation og information

Nogle kommentarer fremhæver, at der har manglet kommunikation og information om undersøgelser og behandlinger hos Ørenæsehalslægen. Patienterne har følt sig utrygge og usikre på, hvad der foregik, og hvad der blev gjort ved dem. Derudover er der også nævnt manglende svar på spørgsmål og dårlig forklaring fra lægerne.

Lange ventetider

Enkelte kommentarer nævner lange ventetider hos Ørenæsehalslægen. Nogle har oplevet at vente længe på at få en tid, mens andre har været forsinkede ved deres møder med lægen. Ventetiderne har resulteret i frustration og utilfredshed hos patienterne.

Manglende professionalisme

Flere kommentarer kritiserer manglende professionalisme hos Ørenæsehalslægen. Der er nævnt tilfælde af fejlbehandling, manglende hygiejne og manglende faglig viden. Patienterne har haft mistillid til lægernes evner og har følt sig dårligt behandlet.

Problematiske interaktioner med personalet

Enkelte kommentarer beskriver problematiske interaktioner med personalet hos Ørenæsehalslægen. Der er nævnt tilfælde af uhøflig og nedladende adfærd fra personalets side. Dette har medført dårlige oplevelser og manglende tillid til virksomheden.

Konklusion

Gennem kommentarerne om Ørenæsehalslægen er der flere gennemgående negative temaer, der fremhæver udfordringer og problemer med behandlingen, kommunikationen, ventetiderne, professionalismen og interaktionerne med personalet. Disse temaer giver et indblik i de øgede behov for forbedringer og ændringer hos virksomheden for at opnå højere patienttilfredshed.

Virksomheden Ørenæsehalslægen – En oversigt over kommentarer fra brugerne

Virksomheden Ørenæsehalslægen er en øre-, næse- og halsklinik beliggende i Ringsted. Klinikken tilbyder behandling og undersøgelser inden for dette område. Vi har indsamlet en række kommentarer fra personer, der har erfaring med at besøge klinikken. Disse kommentarer giver et indblik i deres oplevelser og levelser af behandlingen hos Ørenæsehalslægen. Her følger et udpluk af kommentarerne:

Positiv oplevelse med kompetent og venlig behandling

Ved mine besøg på klinikken i Ringsted har jeg altid fået en yderst kompetent, serviceminded og venlig behandling. – Peter Smidt

Negativ oplevelse med arrogance og manglende behandling

Arrogance samt startede med skræmmende tale om den røde kræft, skulle rulles ud. Blev derefter telefonisk nægtet operation, hvis jeg ikke stoppede min rygning 3 mdr før evt henvisning. – Anonym bruger

Positiv oplevelse for ung patient og hendes mor

Min datter på 15 kom til Mads grundet gener fra hendes store mandler. Lige fra første undersøgelse har jeg syntes at det har været gode oplevelser. Han henvendte sig kun til hende vedr alt, hvilket er fedt for mig som mor, at en læge hører på sin patient, og ikke moren. Hun og jeg har været helt trygge hos ham. Han og hans medarbejdere var yderst omsorgsfulde under hele forløbet, da hun fik fjernet mandlerne og derefter. – Anonym bruger

Negativ oplevelse og klage til patientklagenævnet

Nå, jeg har følt det nødvendigt at klage til patientklagenævnet over den voldsomme behandling jeg fik hos Mads Stougaard. Fik ikke medhold, men historien har også ændret sig lidt, kan jeg nu se i afgørelsen.. havde håbet på at kunne hjælpe andre med en retfærdig afgørelse. Men nej.. kan kun sige FIND EN ANDEN, det er meget nemt, bare find en anden. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med kort undersøgelsestid og uhøflig adfærd

Virkelig en dårlig oplevelse. Dette er andet besøg med samme problem, som er blevet forværret. Han kigger og konstaterer, at det ser fint ud, og at jeg må lære at leve med problemet. Undersøgelsen tager maks. 3 min. – Anonym bruger

Alvorlige beskyldninger om dårlig behandling og nedladende opførsel

Hjernedød stodder. Håndsprit står ved døren mellem venteværelset og kontoret. Han smækker døren op i en dårligt gående ældre dame. Jeg kommenterer, at håndsprit er dårligt placeret. Han siger, at den ikke bliver flyttet, og han har gennem tiderne sendt ældre og børn hen over gulvet.. Hold jer langt væk fra dette forfærdelige menneske. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med professionel og respektfuld behandling

Jeg har nu været ved ørelægen 2 gange. Første gang som ledsager til min mor, som var begyndende dement. Hun var derfor en smule nervøs, men vi blev fra start mødt af et venligt personale og oplevede en meget professionel/respektfuld og nede på jorden behandling. Hun havde sådan en god oplevelse, at hun talte om ørelægen 14 dage efter. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med manglende diagnose og arrogant læge

Selvom det er et stykke tid siden, at jeg var hos Mads, vil jeg stadig meget gerne advare andre mod at komme hos ham. Jeg havde en utrolig dårlig oplevelse, da han var både ondskabsfuld og arrogant og sagde, at mine smerter skyldtes muskelspændinger. Det fik jeg siden afkræftet hos en anden læge. Jeg kan virkelig ikke anbefale ham. Havde det været en mulighed at give ham 0 stjerner, havde jeg gjort det. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god behandling og imødekommende personale

Professionel speciallæge. Jeg var på besøg hos Mads den 30.09.21 for søvnapnø. Besøget har været meget positivt i alle retninger. Undersøgelsen foregår hurtigt og smertefrit, og trods travlhed i klinikken tager alt personale sig tid til at forklare, hvad der sker nu og fortløbende. God humoristisk stemning under konsultationen. TAK for det. – Johnny Hansen

Negativ oplevelse med arrogant og nedladende læge

Var hos MS for noget tid siden grundet smerter og støj i mit ene øre. Han udførte meget hurtigt en undersøgelse og er sikkert fagligt dygtig, MEN… det formår han at skjule bag sit kæmpe ego. Han besidder absolut ingen empati og taler til både patient og personale som om alle er evnesvage, og fordi han ikke kan finde noget galt – får man da lige en kvik bemærkning om, at man måske skal overveje at tale med en psykiater med på vejen. MS er ubetinget et af de mest afskyelige mennesker, jeg nogensinde har mødt. Magen til total selvfed, nedladende, arrogant person skal man heldigvis lede MEGET længe efter… FØJ, siger jeg bare! – Anonym bruger

Positiv oplevelse med tryg behandling og dedikeret personale

At være patient hos Mads er en stor fornøjelse, og man føler sig i fuldstændig trygge hænder. Stemningen og hele atmosfæren på klinikken er varm og tillidsvækkende. Mads er yderst kompetent og professionel og formår samtidig at virke oprigtigt dedikeret til sin profession og til dig som patient. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med seriøs og god behandling

Helt igennem venlig betjening lige fra man træder ind af døren. Man bliver taget seriøst med det problem man kommer med, og der bliver taget hånd om det. Jeg har igennem årene desværre flere gange måtte forbi her og har oplevet samme gode behandling hver gang. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og ubehagelig læge

Kan kun tilslutte mig flertallet herinde. Har haft ondt i halsen med til-og-fra trækninger og synkebesvær i to måneder. Henvist af egen læge og med ventetid for corona-hvad-har-vi, kommer jeg endelig til i en periode uden de store gener og får den mest arrogante påtale om ikke jeg er en, som ofte føler mig syg uden at være det og en sang fra de varme lande. Det er åbenbart forretningens politik. Kommer ikke igen og kan ikke anbefale stedet på nogen måde. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god behandling og venligt personale

Bedre og mere professionel behandling kunne jeg ikke ønske mig! Fra allerførste modtagelse i receptionen til sidste farvelhilsen fik jeg den bedste behandling og følte mig i absolut trygge og kompetente hænder. Kan varmt anbefale Mads Stougaard og hans venlige og imødekommende personale. MS har på bedste vis sørget for at følge op på min behandling og orienteret mig løbende undervejs i forløbet, så jeg vidste, hvad jeg gik ind til og skulle igennem. Det, de andre læger ikke kunne gennemskue, fandt han forholdsvis hurtigt frem til. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og usympatisk læge

Burde ikke arbejde med mennesker. Han er utrolig fræk og nedladende. Jeg kunne ikke trække vejret, og han sagde til mig, at hvis jeg tog nogle høje hæle på, så de passede til min kæmpevægt, ville det hele nok passe bedre sammen og at jeg iøvrigt ikke fejlede andet end at jeg var fed. Iøvrigt så har jeg efterfølgende fået konstateret MEGET svært Astma, søvnapnø, EIL og VCD, som alt sammen er noget inden for hans fag. Jeg er 100% sygemeldt og i tæt kontakt med hospitalet pga. mine sygdomme. Jeg skal lige afslutte med, at de høje hæle ikke hjalp, hvis nogen skulle være i tvivl. Kan bestemt ikke anbefales. Personalet er dog rigtig søde. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med dygtig læge og venligt personale

Maria er super dygtig, menneskelig og imødekommende. Vi er altid trygge ved at komme på klinikken med vores børn. Det øvrige personale er også venlige, og man får hurtigt tid, når der er noget. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med venlig og dedikeret læge

Jeg er kommet ved Mads i mange år, både selv og med mine børn. Han er det mest venlige, imødekommende menneske jeg har mødt, og super til at formidle faglig viden på en måde så man forstår det. Jeg giver ham mine varmeste anbefalinger. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med professionel og tilfredsstillende behandling

God oplevelse. Marianne er en dygtig og helt igennem professionel ørelæge og fortæller om relevante ting omkring undersøgelsen. Jeg er helt klart godt tilfreds. – Sus

Negativ oplevelse med uprofessionel og nedladende læge

Den mest ubehagelige oplevelse, jeg nogensinde har haft i sundhedssystemet – både menneskeligt og fagligt. Hvis jeg kunne vælge ingen stjerner, så havde jeg gjort det. Der er nok en årsag til, at han har betydeligt kortere ventetid end konkurrenterne. Jeg udvandrede i protest og sætter aldrig mine ben der igen. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god behandling af datteren

Bedste oplevelse for min datter og mig! Min datter skulle have klippet tungebåndet, og jeg frygtede, at der blev vurderet, at det ikke var nødvendigt. Men efter første tjek blev der fortalt, at det var ALT for stramt. Hvorefter Mads tog sig den tid til at spørge om, hvordan JEG rent faktisk havde det. Mit hjerte blev fyldt med glæde, idet det rent faktisk var hårdt. Bedste oplevelse fra vores side!!! – Anonym bruger

Negativ oplevelse med voldsom behandling og ubehagelig læge

Var til undersøgelse, men blev ikke undersøgt, der hvor problem er. Derimod blev han sur, da jeg spurgte, om han gad undersøge der, hvor jeg har problem, og jeg føler et voldomt overgreb. Han gik nærmest amok og hev vildt med begge hænder på hver side af struben, tog sindssygt hårdt fat og nærmest løftede mig i halsen, mens han råbte, hvad det var, han havde fat i. Det her er din strube, og det her er bla bla.. Helt forkerte steder, hvor ingen problemer er. Det gav et lille knæk i nakken og et lille smæl, sikkert en nerve. På intet tidspunkt undersøger han det, jeg kom for… blev smidt ud… er stadig helt paf… Nu dagen efter har jeg ondt i højre side af nakken, har store tydelige mærker på begge sider af halsen, og det ringer i begge ører konstant. Hjernedød stodder, hold jer væk, super arrogant. Sindsyg oplevelse. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god og venlig behandling

Rigtig god behandling med søde og professionelle ansatte. Har været kunde der flere gange, både selv og med mine børn, og har altid følt, at vi fik en tryg og god behandling. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og usympatisk læge

Hold.. nu.. kæft.. en skrækkelig og totalt uprofessionel og magtliderlig læge (hvis man dog kan kalde ham det) Vi havde en tid i fredags kl. 09.50, til vores datter til et tjek på ørene, efter hun har fået lagt dræn. (Heldigvis af en anden læge) Min kæreste ankommer i bil kl. 09.46 til klinikken, men vurderer at der ikke er plads foran til at parkere, og derfor vælger han at køre over til togstationen for at parkere (Vi er ikke kendt i Ringsted, da vi kommer fra Slagelse). Da de så kl. 09.00 – ti min forsinket – træder ind, bliver det påpeget surt, at det er træls for de andre patienter. Da Mads så kommer ind i venteværelset og kalder vores datter ind, vender Mads sig om mod de andre patienter og udtaler sig vi bliver 10 minutter forsinkede da NOGLE ikke kan overholde tiderne. Det var sgu ikke okay. Jeg ringede jeg ret oprevet tilbage og aflyste tiden, da jeg overhoved ikke føler mig velkommen, når tingene bliver håndteret så uprofessionelt. Udover det, modtager jeg igennem bookingsystemet en sms fra dem fra deres besked system, som ikke kan svare på, og hvor de endda er ret flabede… ret nederen håndtering, men når jeg kigger på anmeldelser på hjemmesiden og Trustpilot, kommer det ikke bag på mig. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med dygtig og dedikeret læge

Fantastisk læge!! Vi har brugt Mads igennem 5 år. Vi har 2 ørebørn, som har fået fantastisk behandling, og de ELSKER stadig når de skal til kontrol. Mads er utrolig god til børn, så de hurtigt er trygge i hans selvskab. Han er ærlig og direkte, noget vi har sat meget pris på. Han har også fjernet mine mandler for 3 år siden, det var også et forløb, der gik som det skulle. Vi er 110% glade og glade og tilfredse – og vil til enhver tid anbefale Mads!!! Derudover er resten af holdet hos Team Mads også vanvittigt søde og dygtige 🙂 – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og usympatisk læge

Hvis man kunne vælge ingen stjerner, så havde jeg gjort det. Mads er så arrogant og nedladende, så jeg kommer aldrig til at sætte mine ben i hans klinik igen. Jeg er henvist af egen læge, fordi jeg har følelsen af en klump i halsen, som stråler ned i den øverste del af ryggen med smerter. Dette har stået på 3-4 måneder. Inden han har undersøgt mig, er han gået igang med en lang prædiken om, at det helt sikkert ikke var ham, der kunne hjælpe mig, men en psykolog, og at sådan nogle som mig skulle have hjælp. Da jeg afbrød ham for at sige, at jeg ikke har psykiske problemer og iøvrigt aldrig går til læge, blev han endnu mere flabet og ubehøvlet. Han slutter af med at sige og nu gider jeg ikke høre mere om den klump i halsen, som du påstår, at du har. Jeg føler ikke, at hans undersøgelse og håndtering af mig er troværdig. Og jeg vil på ingen måde anbefale at bruge ham, om så han var den sidste læge på jorden. Han burde fratages retten til at være læge. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god behandling og venligt personale

Jeg fik en hurtig tid, da jeg var meget svimmel. (Havde en henvisning fra lægen) Det var så øresten, som Mads hurtigt fik på plads, og jeg var meget lettet og taknemmelig. Det var en meget afslappet atmosfære, og det var meget nemt at tale med Mads. Der var ikke stress, og jeg følte mig godt behandlet. Der var 2 børn inde før mig, og ingen af dem græd eller var bange. Kan varmt anbefale klinikken. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med arrogant og ubehagelig læge

Jeg kan kun sige, at den mand er så arrogant, så det halve kunne være nok – og ikke mindst pisse hamrende flabet. Jeg kommer ind med min datter, som har været snottet i år, og vi har fået henvisningen fra egen læge. Hun skal tjekkes, og det er en lang ting, som skal op i næsen – møgubehageligt for en 5-årig (snart 6). Forståeligt! Min datter sidder og græder og siger ikke mere nu, ikke mere nu – manden vælger at sige, at det er din mors skyld, det er hende, der siger, at jeg skal gøre det! Der skal fjernes polypper, siger hans undersøgelse! Hvilket er ok, men inden vi går ud, siger han, at hun også skal have noget medicin, og siger at nu hun er så fed, skal hun II have mere. Jeg kigger meget uforstående på ham, og siger at jeg gætter på, at hun vejer omkring 21 kg, han siger 31. Jeg beder ham finde en vægt, og det gør han. Min datter vejer 20,8 – han siger så, at han jo må give sig, men at hun simpelthen ser så fed ud, men at det jo nok har noget med morens udseende at gøre også! Jeg var så ufattelig ked af det over hans kommentarer og gik tudende derfra, ligeledes med en datter, der var lige så ked af det. Hans direkte klamme fremgangsmåde og adfærd har gjort, at min søde datter nu ingenting vil spise, fordi at hun jo er fed!!!!! Og jeg beder alle, der læser denne kommentar om at tjekke, min datter er næsten 6 år, og vejer 20,8 kg – hun er IKKE fed!!!!! Hold jer fra ham – skrækkelig læge, som burde lukkes med det samme! – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god og venlig behandling

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Søde, rare og professionelle mennesker. Hvis jeg får brug for en øre-, næse- og halslæge igen, så er det klart Mads, jeg ringer til. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og usympatisk læge

Den mest ubehagelige oplevelse, jeg nogensinde har haft i sundhedssystemet – både menneskeligt og fagligt – kunne jeg, havde jeg givet 0 stjerner. Der er nok en årsag til, at han har betydeligt kortere ventetid end konkurrenterne. Jeg udvandrede i protest og sætter aldrig mine ben der igen. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god behandling af datteren

Bedste oplevelse for min datter og mig! Min datter skulle have klippet tungebåndet, og jeg frygtede, at der blev vurderet at det ikke var nødvendigt. Men efter første tjek blev der fortalt, at det var ALT for stramt. Hvorefter Mads tog sig den tid til at spørge om, hvordan JEG rent faktisk havde det.. mit hjerte blev fyldt med glæde, idet at det rent faktisk var hårdt. Bedste oplevelse fra vores side!!! – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og ubehagelig læge

Var til undersøgelse.. men blev ikke undersøgt der, hvor problemet er. Derimod blev han sur, da jeg spurgte om han gad undersøge der, hvor jeg har problem.. og jeg føler et voldomt overgreb, han gik nærmest amok og hev vildt med begge hænder på hver side af struben, tog sindssygt hårdt fat og nærmest løftede mig i halsen, mens han råbte hvad det var, han havde fat i. Det her er din strube og det her er bla bla.. Helt forkerte steder, hvor ingen problemer er. Det gav et lille knæk i nakken og et lille smæl, sikkert en nerve.. På intet tidspunkt undersøger han det, jeg kom for.. blev smidt ud.. er stadig helt paf.. Nu dagen efter, har ondt i højre side i nakken, har store tydelige mærker på begge sider af hals og det ringer i begge øre konstant. Hjernedød stoder, hold jer væk, super arrogant. Sindsyg oplevelse. – Anonym bruger

Positiv oplevelse med god og tryg behandling

Rigtig god behandling med søde og professionelle ansatte. Har været kunde der flere gange, både selv og med mine børn, og har altid følt, at vi fik en tryg og god behandling. – Anonym bruger

Negativ oplevelse med nedladende og usympat

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan er generelle kundeoplevelser hos virksomheden Ørenæsehalslægen?

Kundeanmeldelserne spænder fra yderst positive til meget negative oplevelser. Nogle kunder har rost klinikkens kompetente og venlige behandling, og har følt sig trygge under hele forløbet. Andre kunder har dog oplevet arrogance og nedladende adfærd fra lægerne samt følt sig dårligt behandlet og ikke taget seriøst.

Hvordan opleves Mads Stougaard som læge hos Ørenæsehalslægen?

Oplevelserne med Mads Stougaard som læge varierer meget. Nogle kunder har været meget tilfredse med hans professionelle og omsorgsfulde behandling, mens andre har beskrevet ham som arrogant, nedladende og ondskabsfuld. Flere kunder har følt, at han ikke tog deres symptomer og bekymringer seriøst eller gav dem den rette opmærksomhed.

Hvordan er klinikkens personale og deres omsorg for patienterne?

En række kunder har rost klinikkens personale for at være omsorgsfulde, smilende, søde og imødekommende. De har følt sig godt behandlet og taget seriøst med hensyn til deres problemer. Dog har andre kunder ikke haft samme positive oplevelse og har følt, at personalet var frækt og nedladende.

Hvordan håndterer Ørenæsehalslægen klager og utilfredse kunder?

Der er kunder, der har klaget til patientklagenævnet over behandlingen hos Ørenæsehalslægen, men de har ikke fået medhold. Dette har frustreret og skuffet nogle af kunderne, der havde håbet på en retfærdig afgørelse. Det synes ikke at være en nem proces at klage over behandlingen.

Hvordan vurderes klinikkens evne til at lytte til patienterne og tage deres bekymringer alvorligt?

Nogle kunder har oplevet en positiv kommunikation mellem lægerne og patienterne, hvor de har følt sig lyttet til og taget seriøst. Dette har været en tryghedsskabende oplevelse for dem. Dog har flere kunder nævnt, at de ikke følte, at deres bekymringer blev taget seriøst, og at de blev nedprioriteret eller ignoreret.

Hvordan vurderes lægernes faglige kompetencer hos Ørenæsehalslægen?

Der er delte meninger om lægernes faglige kompetencer ved Ørenæsehalslægen. Nogle kunder har været tilfredse og har rost lægernes evne til at diagnosticere og behandle deres problemer. Andre kunder har dog oplevet tvivlsomme eller fejlagtige diagnoser samt følt sig overset eller afvist af lægerne.

Hvordan vurderes klinikkens service og behandling af patienterne som helhed?

Generelt set er der både positive og negative vurderinger af klinikkens service og behandling af patienterne. Nogle kunder har haft gode oplevelser med yderst kompetent og servicemindet behandling, mens andre har oplevet dårlig behandling og følt sig negligeret eller dårligt behandlet.

Hvordan vurderes kommunikationen mellem lægerne og deres patienter hos Ørenæsehalslægen?

Nogle kunder har oplevet en effektiv og grundig kommunikation mellem lægerne og deres patienter, hvor der blev givet ordentlig information om undersøgelser og behandlinger. Dog har flere kunder nævnt, at de oplevede en dårlig og nedladende kommunikation, hvor deres bekymringer blev ignoreret eller afvist uden ordentlig forklaring.

Hvordan vurderes klinikkens håndtering af ventetider og tidsstyring?

Flere kunder har oplevet, at klinikkens ventetider har været relativt kortere sammenlignet med andre ørehalsklinikker. Dette er blevet værdsat af nogle kunder. Dog har andre kunder nævnt forsinkelser eller dårlig tidsstyring, som har ført til længere ventetider end forventet.

Hvad er de primære årsager til både positive og negative anmeldelser af Ørenæsehalslægen?

De primære årsager til de positive anmeldelser er kompetent, professionel og venlig behandling, følelse af at være lyttet til og taget alvorligt samt omsorgsfuldt personale. De primære årsager til de negative anmeldelser er arrogance, nedladende adfærd, dårlig kommunikation, manglende lydhørhed over for bekymringer og dårlig tidsstyring.

Andre anmeldte virksomheder: Sko ButikHopper ApSCuravvsMotatos DanmarkbareenRestaurant VestersøenVizzVejle DyrehospitalWebprøverHamasushiBihusetFormula 1Nordjysk service- og teltudlejningBosjNummerplade.netYouSave.dkSugardating.dkKino Ros torvHjemliFerdinands Bøfhus, RingstedNew Era Cap EuropeLenovoAutoMester – Sølbeck Autoservice ApSEndoletRestaurant DanicoNima EventPreben Jørgensen HuseAniCura Københavns Dyrehospitalone.comKundeservice PostnordEkstraPointBodenhoffs Bageri ApsCandenoIngesAalborg BibliotekerneGreenPanAUBO DanmarkHorsens RengøringScantune (Lukket)Garant – KøgeRentalcars.comService87AddanmarkMaxi Zoo Danmark