Stena Line Danmark anmeldelser
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er de mest almindelige klager eller kritikpunkter folk har om Stena Line Danmark?
De mest almindelige klager eller kritikpunkter om Stena Line Danmark er, at billetterne er for dyre, især når man rejser med bil og familie. Mange klager også over dårlig oplevelse med at have cykler med på færgen, hvor der ikke er ordentlige faciliteter og ingen mulighed for at fastgøre cyklen. Desuden er overbooking og manglende siddepladser en almindelig klage. Der er også klager om dårlig kundeservice, uhøfligt personale og mangel på professionel og venlig behandling. Endelig er der mange klager om kvaliteten og udvalget af mad ombord på færgen samt høje priser for dårlig kvalitet.
Hvad var den bedste oplevelse en person havde med Stena Line Danmark?
En person havde en god oplevelse med Stena Line Danmark på en sejltur fra Grenå til Halmstad. Personen roste den gode mad ombord, der inkluderede laks, muslinger, kalkun, roastbeef, kødboller, salater, kartofler og meget mere. Det bedste var dog muligheden for at blive siddende i restauranten under hele turen til man var i land. Personen var tilfreds med den dejlige sejltur med Stena Line.
Hvordan håndterer Stena Line Danmark klager og utilfredse kunder?
Ifølge nogle klager bliver klager og utilfredse kunder ikke håndteret ordentligt af Stena Line Danmark. Nogle kunder har oplevet uhøflig og arrogant behandling fra personalet, der ikke viser forståelse for kundernes problemer. Klagerne nævner, at Stena Line ikke er lydhør over for kundernes problemer og ønsker ikke at hjælpe med at finde en løsning. Der er også klager over manglende refundering af billetter, selv når der er tydelig misinformation eller fejl fra Stena Lines side.
Hvordan er prisen for billetterne sammenlignet med andre færgerederier?
Flere klager nævner, at billetterne til Stena Line Danmark er meget dyrere i forhold til andre færgerederier. Især når man rejser med bil og familie, er prisen sammenlignet med andre muligheder for at holde ferie i udlandet. Der er også klager over overpris for mad ombord på færgen og dårlig kvalitet af maden i forhold til prisen.
Hvordan er oplevelsen med at have cykler med på Stena Line Danmarks færger?
Flere klager nævner en dårlig oplevelse med at have cykler med på Stena Line Danmarks færger. Der er ingen faste spor eller vejledning for cyklister i check-in-processen, og man skal vente i kø med biler og indånde deres udstødning. Ombord på færgen får cyklister ingen hjælp med at finde plads til cyklerne, da der ikke er cykelstativer eller muligheder for at fastgøre cyklerne. Flere klager nævner, at andre mindre færger har bedre faciliteter og servicering af cyklister.
Er der tilstrækkeligt med siddepladser ombord på færgen?
Nej, flere klager nævner, at der ikke er tilstrækkeligt med siddepladser ombord på Stena Line Danmarks færger. Mange passagerer skal sidde på gulvet eller gå rundt og lede efter ledige siddepladser. Klagerne nævner også, at der er mange ledige pladser i buffetrestauranten og truckerområdet, men passagerer får ikke lov til at benytte disse pladser. Dette resulterer i en stressende og ubehagelig oplevelse for passagererne.
Hvilken bekymring er der angående sikkerhed ombord på færgen?
Flere klager udtrykker bekymring for sikkerheden ombord på Stena Line Danmarks færger. En klage nævner, at der ikke var redningsveste under stolene som man normalt ser på andre færger. Klagen påpeger også, at sikkerhedsmeddelelsen kun blev annonceret en gang og var nem at overse. Passagererne klager over, at de ikke føler sig trygge og mener, at sikkerheden ikke bliver prioriteret tilstrækkeligt.
Hvordan er kundeservicen hos Stena Line Danmark?
Klager nævner, at kundeservicen hos Stena Line Danmark er dårlig. Flere klager beskriver uhøflig behandling fra personalet, der ikke viser forståelse for kundernes problemer. Klager påpeger også, at kundeservice ikke er lydhør over for klager og ønsker ikke at hjælpe med at løse problemer. Der er også klager over manglende kommunikation og misinformering fra kundeservice.
Hvordan er kvaliteten og udvalget af mad ombord på Stena Line Danmark?
Flere klager nævner, at kvaliteten af maden ombord på Stena Line Danmark er dårlig i forhold til prisen. Der er klager over dårligt tilberedt og uspiselig mad, som ikke lever op til forventningerne. Klager nævner også, at udvalget af mad er begrænset og ikke tilfredsstiller forskellige smag og behov. Prisen for maden ombord er også kritiseret for at være for høj i forhold til den dårlige kvalitet.
Hvordan oplever folk personalet ombord på færgen?
Folk oplever personalet ombord på færgen som uhøfligt og ligeglad med kundernes oplevelse. Klager nævner, at personalet er sure, tvære og utilgængelige. Der er også klager over mangel på professionel og venlig behandling fra personalet. Mangel på hjælp og manglende evne til at håndtere klager og utilfredse kunder er også en kilde til kritik. Flere klager oplever, at personalet ikke viser forståelse for kundernes problemer og ønsker ikke at hjælpe med at finde en løsning.
Andre anmeldte virksomheder: DaekLeader.dk • Buuks.dk • Biltorvet • Mthbiler • Erdetfredag • Babyshop.dk • Moni Sattler • Easyjet • Dreamroom • Babysteps • Lisbeths Køreskole • Hornslet Blomster • LØBESHOP.DK • AAB Vejle • Char-Broil • WORX Europe • Sedgwick UK • 123lagersalg • Qred • Spilnu.dk • Care of Carl • Boligsiden • føtex ud af huset • Sparxpres • K. Holmgreen & Søn • Relatel • ETL GROUP • Billwerk+ • MEININGER Hotels • esmee.dk • HiFi Klubben Danmark • Volkswagen Frederikssund • Dunord • Dyrbar • horze.dk • Piping Rock • Amour Copenhagen • MyUS.com • TP Kjoler • Pinsushi • Spies • alexandersbistro.dk • Hismile • POWER – Lyngby • Lej en computer